नीतीश कुमार जनतादल यू मुत्तहदा मुक़न्निना पार्टी लीडर मुंतख़िब

नीतीश कुमार जनतादल यू मुत्तहदा मुक़न्निना पार्टी लीडर मुंतख़िब
Click for full image
PATNA, NOV 14 (UNI)- JD(U) President Sharad Yadav (R) greeting Bihar Chief Minister Nitish Kumar after Kumar was elected legislator party leader in Patna on Saturday. UNI PHOTO-37U

पटना: जनतादल मुत्तहदा ने आज नामज़द चीफ़ मिनिस्टर नीतीश कुमार को मुक़न्निना पार्टी का लीडर मुंतख़िब कर लिया। जनतादल मुत्तहदा के रियासती सदर बी सथानारायण सिंह ने मीडिया को बताया कि पार्टी के नौ मुंख़बा अरकाने असेम्बली का इजलास आज नीतीश कुमार की क़ियामगाह पर मुनाक़िद हुआ जिसमें मुक़न्निना पार्टी लीडर की हैसियत इत्तेफ़ाक़ राय से उनका इंतिख़ाब अमल में आया।

इजलास में सदर जनतादल मुत्तहदा शरद यादव जनरल सेक्रेटरी के सी त्यागी और रियासती सदर बी एन सिंह ने शिरकत की। सुबुख़‌दोश हुकूमत के सीनियर वज़ीर प्रसाद यादव ने मुक़न्निना पार्टी लीडर की हैसियत से नीतीश कुमार के नाम की तजवीज़ पेश की जिसे पार्टी अरकान ने फ़ील-फ़ौर मंज़ूरी दे दी।

शाम 3बजे अज़ीम इत्तेहाद की तीन जमातों जनतादल मुत्तहदा आर जे डी और कांग्रेस मुक़न्निना पार्टीयों के क़ाइदीन का इजलास मुनाक़िद किया जाएगा जिसमें रस्मी तौर पर नीतीश कुमार को अपना लीडर मुंतख़िब कर लिया जाएगा। नीतीश कुमार ने रियासती गवर्नर राम नाथ से मुलाक़ात कर के 16वें असेम्बली और नई हुकूमत की तशकील के लिए मौजूदा ऐवान की तहलील से मुताल्लिक़ काबीना के फ़ैसले से मतला किया जिसके बाद जनतादल मुत्तहदा का इजलास मुनाक़िद किया गया।

Top Stories