Wednesday , December 13 2017

नीतीश के बिहार में मोदी के गुजरात से ज़्यादा तरक़्क़ी

नई दिल्ली, 19 मार्च ( पी टी आई) कांग्रेस ने बिहार के चीफ़ मिनिस्टर नीतीश कुमार की ग़ैर मुतवक़्क़े हिमायत करते हुए आज कहा कि मरकज़ी हुकूमत इन (नीतीश कुमार) की रियासत बिहार को इम्दाद के लिए किसी भी दरख़ास्त पर हमदर्दाना ग़ौर करने के लिए तैयार

नई दिल्ली, 19 मार्च ( पी टी आई) कांग्रेस ने बिहार के चीफ़ मिनिस्टर नीतीश कुमार की ग़ैर मुतवक़्क़े हिमायत करते हुए आज कहा कि मरकज़ी हुकूमत इन (नीतीश कुमार) की रियासत बिहार को इम्दाद के लिए किसी भी दरख़ास्त पर हमदर्दाना ग़ौर करने के लिए तैयार है क्योंकि नतीश कुमार की क़ियादत में बिहार में तरक़्क़ी की शरह नरेंद्र मोदी की क़ियादत में गुजरात की तरक़्क़ी की शरह से कहीं ज़्यादा बेहतर है ।

इसके साथ ही ए आई सी सी ने कहा कि इस रियासत को ख़ुसूसी मौक़िफ़ देने का कोई इम्कान नहीं है और इस मसला को सयासी रंग नहीं दिया जाना चाहीए । कांग्रेस के तर्जुमान राशिद अलवी ने मिस्टर नीतीश कुमार को याद दिलाया कि अगरचे आप ख़ुद एन डी ए हुकूमत में वज़ीर थे लेकिन इसके मुक़ाबले यू पी ए की मौजूदा हुकूमत ने बिहार के लिए मुख़तस किए जाने वाले फंड्स में दो गुना इज़ाफ़ा किया है ।

मिस्टर अलवी ने कहा कि बिहार को 2004 और 2011के दरमियान पसमांदा इलाक़ाई ग्रांट फ़ंड के तहत 8,400करोड़ रुपये जारी किए जा चुके हैं ।

TOPPOPULARRECENT