Friday , December 15 2017

नेकलेस रोड पर आज हैदराबादी फ़न गामा शो

हैदराबादी फ़न गामा शो 2014 आप का मुंतज़िर है। इस यादगार प्रोग्राम का क़ारईन सियासत-ओ-शायक़ीन मूसीक़ी साल भर इंतेज़ार करते हैं।

हैदराबादी फ़न गामा शो 2014 आप का मुंतज़िर है। इस यादगार प्रोग्राम का क़ारईन सियासत-ओ-शायक़ीन मूसीक़ी साल भर इंतेज़ार करते हैं।

सियासत शॉपिंग धूम में ख़रीदारी के बाद मुतअद्दिद इनामात मनी ड्रा के ज़रीये जीत कर ख़रीदार बंपर ड्रा के मुंतज़िर होते हैं। इस पर असर तक़रीब में एक तरफ़ इनामात की बारिश होती है तो दूसरी तरफ़ दिलकश प्रोग्रामों की झनकार से दिल बाग़ बाग़ होजाता है।

फ़न गामा शो में हर दफ़ा कुछ ना कुछ नया करने की कोआर्डीनेटर ख़ैरुद्दीन बैग जानी ने कोशिश की है। इन का मक़सद शायक़ीन को मयारी और मुद्दतों याद रखी जाने वाली तफ़रीह फ़राहम करना होता है। वो अपने इस मक़सद में सद फ़ीसद कामयाब नज़र आते हैं।

इस फ़न गामा शो के प्रोग्रामों की फ़हरिस्त इस बात की ग़म्माज़ हैके ये सारे प्रोग्राम्स आप की पसंद और तवक़्क़ो के मुताबिक़ हैं। ज़िंदगी की तल्ख़ यादों को फ़रामोश करने के लिए मिज़ाज की चाशनी बेहद ज़रूरी है क्युंकि लबों पर खुलती हुई मुस्कुराहट सारे ग़मों को दूर करदेती है और दिल की शादमानी से जो क़हक़हा बुलंद होता है वो एक थके हुए ज़हन को हश्शाश बश्शाश बना देता है।

क़हक़हों की सौगात फ़न गामा शो में मुनव्वर अली मुख़्तसर , हबीब क़दीर , शब्बीर ख़ान , सूरज किरण और आईशा जलील , शादी का टेंडर ज़ेर-ए-उनवान मज़ाहीया ख़ाका में देंगे जो सुलगते मौज़ू का अहाता करेगा।

फ़न गामा शो के कोआर्डीनेटर ख़ैरुद्दीन बैग जानी के मुताबिक़ 7 फरवरी हफ़्ता शाम 6.30 बजे पीपल्ज़ प्लाज़ा नेकलेस रोड में पेश किए जाने वाले इस फ़न गामा 2014 शो में दाख़िले की आम इजाज़त रहेगी और शो में शिरकत के ख़ाहिशमंद हज़रात की सहूलत के लिए मुफ़्त पार्किंग का भी इंतेज़ाम किया गया है।

TOPPOPULARRECENT