Monday , December 18 2017

नेपाल: अवाम को पुरअमन रहने अमरीका की अपील- अमरीका

अमरीका ने आज नेपाली अवाम से ख़ाहिश की है कि मुल्क में जिस नए दस्तूर की तशकील की जा रही है इस के ख़िलाफ़ पुर तशद्दुद एहतेजाज ना किया जाए तो मुल्क के हक़ में बेहतर होगा।

किसी भी मुल्क का दस्तूर मुल्क की अवाम की भलाई के लिए ही तशकील दिया जाता है लिहाज़ा इस अमल की तकमील तक पुरअमन रहें। स्टेट डिपार्टममेंट तर्जुमान जान कर्बी ने कहा कि फ़िलहाल नेपाल में दस्तूर साज़ी के लिए वोटिंग का जो अमल जारी है उस में अवाम के मुफ़ादात को मद्दे नज़र रखते हुए एक ख़ुशहाल नेपाल की बुनियाद डाली जाएगी।

याद रहे कि नेपाल को एक हिंदू ममलकत क़रार दिए जाने की तजवीज़ को कल मुस्तरद कर दिया गया था और मुल्क को एक हिंदू अक्सरीयत वाले सेक्युलर मुल्क की हैसियत हासिल रहेगी जिसके बाद मुल्क भर में पुर तशद्दुद एहतेजाज शुरू हो गया था।

दरींअस्ना अपनी बात जारी रखते हुए मिस्टर कर्बी ने कहा कि मुल्क का दस्तूर उस नौईयत का होना चाहीए जहां अवाम को अपने बुनियादी हुक़ूक़ जैसे इज़हारे ख़याल की आज़ादी से महरूम नहीं किया जाना चाहीए लिहाज़ा अब ये नेपाली अवाम का फ़र्ज़ है कि वो दस्तूर साज़ी के अमल की तकमील तक पुर अमन रहें वर्ना सूरते हाल बिगड़ने पर अर्बाब इक़तिदार के पास सिक्यूरिटी फोर्सेस को तलब करने के सिवाए कोई मुतबादिल ना होगा।

TOPPOPULARRECENT