Monday , December 18 2017

नेपाल की मदद करने हिंदूस्तान की तरफ‌ से हर मुम्किना कोशिश

पड़ोसी मुल्क में समाजी-ओ-मआशी तरक़्क़ी, हिंदूस्तान के मुफ़ाद में। सदर जमहूरीया प्रणव मुखर्जी का बयान नई दिल्ली। 26 दिसम्बर‌ नेपाल के साथ हिंदूस्तान के देरीना ताल्लुक़ात और क़दीम रवाबित का हवाला देते हुए सदर जमहूरीया प्रणव मुखर्जी ने

पड़ोसी मुल्क में समाजी-ओ-मआशी तरक़्क़ी, हिंदूस्तान के मुफ़ाद में। सदर जमहूरीया प्रणव मुखर्जी का बयान नई दिल्ली। 26 दिसम्बर‌ नेपाल के साथ हिंदूस्तान के देरीना ताल्लुक़ात और क़दीम रवाबित का हवाला देते हुए सदर जमहूरीया प्रणव मुखर्जी ने कहा कि नई दिल्ली की तरफ से इस बात की हर मुम्किना कोशिश की जाएगी कि नेपाल की मदद की जाये। उसकी मआशी-ओ-समाजी तरक़्क़ी में हमारा तआवुन अपने ही मुल्क के मुफ़ाद में है।

पड़ोसी मुल्क के साथ हमारे ताल्लुक़ात ख़ुशगवार हैं। सदर जमहूरीया ने राष्ट्रपति भवन पर अपने नेपाली हम मंसब राम चरण यादव का खैरमक़दम करते हुए कहा कि ये हिंदूस्तान के ही मुफ़ाद में है कि इस का पड़ोसी मुल्क नेपाल तरक़्क़ी करे। मुस्तहकम-ओ-मज़बूत, सैकूलर और जमहूरीयत पर क़ायम रहे।

प्रणव मुखर्जी ने कहा कि हिंदूस्तान के अवाम नेपाल को अपना अच्छा बेहतरीन दोस्त मानते हैं। नेपाल के साथ हमारे ताल्लुक़ात हर महाज़ पर कामयाब हैं। प्रणव मुखर्जी के हवाले से राष्ट्रपति भवन के तर्जुमान ने बताया कि हिंदूस्तान ने नेपाल की तरक़्क़ी के लिए अपनी नेक ख़ाहिशात का इज़हार किया।

सदर जमहूरीया ने कहा कि नेपाल के साथ हिंदूस्तान के ताल्लुक़ात बेहतर तरीके से जारी हैं। हिंदूस्तान की हमेशा से यही कोशिश रही है कि वो अपने पड़ोस में अमन, इस्तिहकाम और ख़ुशहाली को फ़रोग़ देने में मदद करे। उनकी ख़ाहिश के मुताबिक़ ही हिंदूस्तान अपना दस्त तआवुन रवाना करता आरहा है और राष्ट्रपति भवन के तर्जुमान ने कहा कि सदर नेपाल का दौरा हिंद अहम है।

इस से दोनों मुल्कों के बीच‌ ताल्लुक़ात को मज़ीद तक़वियत हासिल होगी। सदर नेपाल ने अपने हिंदूस्तान हम मंसब की तरफ‌ से किए गए इस्तेक़बाल पर इज़हार ममनूनीयत किया और कहा कि हर शोबे में हिंदूस्तान का अमलन तआवुन हमारे लिए नेअमत से कम नहीं।

TOPPOPULARRECENT