Saturday , July 21 2018

नेपाल में सियासी और समाजी इंतिशार

नई दिल्ली: वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी ने आज नेपाल में सियासी और समाजी अफ़रातफ़री पर तशवीश का इज़हार किया है और सियासी क़ियादत से कहा कि वसीअ-तर मुशावरत के ज़रिए बाहमी इख़तेलाफ़ात और तनाज़ात की यकसूई करलीं। नरेंद्र मोदी ने आज वज़ीर-ए-आज़म सोश्यल कोईराला से टेलीफ़ोन पर रब्त क़ायम करके नेपाल के तशद्दुद में इन्सानी जानों के इत्तेलाफ़ पर अफ़सोस का इज़हार किया और महलोकीन के सोगवार ख़ानदानों से ताज़ियत का इज़हार किया।

मग़रिबी नेपाल के ज़िला कैलाली में कल सिक्योरीटी फोर्सेस और एहतेजाजियों के दरमियान तसादुम में कम अज़ कम 20अफ़राद बिशमोल 17पुलिस अहलकार हलाक और 100 से ज़ाइद अफ़राद ज़ख़मी हो गए जबकि ये एहतेजाजी अलाहदा सूबा थरवीट की तशकील के मुतालिबे पर सड़कों पर निकल आए थे।

वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी ने हालिया ज़लज़ले की ख़ौफ़नाक तबाही से दो-चार नेपाल में सियासी और समाजी अदम इस्तिहकाम पर फ़िक्र-ओ-तरद्दुद का इज़हार किया और अहतजाजीओ से सब्र-ओ-तहम्मुल और अमन-ओ-ज़बत बरक़रार रखने की अपील की। उन्होंने हुकूमत नेपाल और तमाम सियासी जमातों और अवाम से पुरज़ोर अपील की कि तशद्दुद तर्क कर दें और समाजी हम-आहंगी को बरक़रार रखें और एक पड़ोसी मुल्क होने के नाते हिन्दुस्तान नेपाल की सलामती के लिए मुम्किना तआवुन करेगा।

TOPPOPULARRECENT