Thursday , December 14 2017

नेपाल में हादिसा 39 यात्री हलाक हिंदूस्तानियों की अक्सरियत

जुनूबी नेपाल में एक बस बारिश के बाइस रोड के फिसल पर पानी से भरे कनाल में गिर गई जिस के नतीजा में कम अज़ कम 39 यात्री हलाक होगए हैं जिन में अक्सरियत हिंदूस्तानियों की है । ये हादिसा दार-उल-हकूमत कठमनडो के 150 कीलो मीटर मग़रिब में पेश आया

जुनूबी नेपाल में एक बस बारिश के बाइस रोड के फिसल पर पानी से भरे कनाल में गिर गई जिस के नतीजा में कम अज़ कम 39 यात्री हलाक होगए हैं जिन में अक्सरियत हिंदूस्तानियों की है । ये हादिसा दार-उल-हकूमत कठमनडो के 150 कीलो मीटर मग़रिब में पेश आया ।

पोलीस ओहदेदारों ने बताया कि इस बस में 100 ता 120 हिन्दू यात्री सवार थे जिन में अक्सरियत हिंदूस्तान में उत्तरप्रदेश रियासत से ताल्लुक़ रखने वालों की थी । ये यात्री नवल पा रासी ज़िला में एक मंदिर को जा रही थी । हादिसा गंदक कनाल में पेश आया ।

ओहदेदारों ने बताया कि बारिश की वजह से रोड ख़राब होगई थी और बस हाई वे पर सफ़र करते हुए फिसल गई और एक कनाल में गिर गई जिस में पानी भरा हुआ था । । बस में गुंजाइश से ज़्यादा मुसाफ़रीन सवार थे और हो सकता है कि इसी वजह से बस हादिसा का शिकार होगई हो।

कुछ मसाफ़रेन बस की छत पर बैठ कर भी सफ़र कर रहे थे । पोलीस और नेपाल फ़ौज की जानिब से फ़ौरी इमदादी कार्यवाईयों का आग़ाज़ कर दिया गया है और मुक़ामी अफ़राद भी इस में मदद कर रहे हैं।

TOPPOPULARRECENT