Friday , June 22 2018

नैटो फ़िज़ाई हमला: ग्यारह अफ़्ग़ान पुलिस अहलकार, मुलाज़मीन हलाक

अफ़्ग़ानिस्तान के जुनूबी सूबे हेलमंद में मग़रिबी दिफ़ाई इत्तिहाद नैटो के एक मुबैयना फ़िज़ाई हमले में कम अज़ कम ग्यारह पुलिस अहलकार और मुल्की वज़ारते दाख़िला के मुलाज़मीन मारे गए हैं अफ़ग़ान दारुल हुकूमत काबुल से पीर सात सितंबर को मिलने वाली न्यूज़ एजेंसी एसोसीएटेड प्रेस की रिपोर्टों के मुताबिक़ ये बात आज एक आला अफ़्ग़ान अहलकार ने बताई।

मरने वालों में शामिल सरकारी मुलाज़मीन का ताल्लुक़ अफ़्ग़ान वज़ारते दाख़िला के इन्सिदादे ड्रग्स के महकमे से बताया गया है। एसोसीएटेड प्रेस के मुताबिक़ अफ़्ग़ानिस्तान में तैनात मग़रिबी दिफ़ाई तंज़ीम नैटो के बैनुल अक़वामी दस्तों की आला कमान ने फ़ौरी तौर पर इस मुबैयना हमले की तसदीक़ या इस पर कोई भी तबसिरा करने से इनकार कर दिया है।

काबुल से रिपोर्टों में इस अफ़्ग़ान अहलकार का नाम बताए बग़ैर कहा गया है कि इस ओहदेदार ने आज पीर के रोज़ बताया कि नैटो फ़ोर्सेस की तरफ़ से सरकारी अहलकारों पर ये हमला उनके एक ऐसे सिक्यूरिटी ऑप्रेशन के दौरान किया गया, जिसका मक़सद ड्रग्स के स्मगलरों को गिरफ़्तार करना था।

न्यूज़ एजेंसी ए पी ने लिखा है कि इस अफ़्ग़ान अहलकार ने ये बात अपना नाम खु़फ़ीया रखे जाने की शर्त पर बताई क्योंकि वो अपनी सरकारी हैसियत में मीडिया से बातचीत का मजाज़ नहीं था।

TOPPOPULARRECENT