Friday , January 19 2018

नैलोर हलक़ा के तेलगु देशम उम्मीदवार के ख़िलाफ़ इंसानी हुक़ूक़ कमीशन से शिकायत

हैदराबाद१८। मई ( एजैंसीज़ ) बच्चों के हुक़ूक़ की एसोसीएशन‌ नैलोर हलक़ा के तेलगु देशम उम्मीदवार वीनू गोपाल रेड्डी के ख़िलाफ़ दरख़ास्त पेश की है कि इंतिख़ाबी मुहिम के दौरान एक 9 साल के बच्चे को सर पर साउंड बॉक्स रख कर चलने पर मजबूर क

हैदराबाद१८। मई ( एजैंसीज़ ) बच्चों के हुक़ूक़ की एसोसीएशन‌ नैलोर हलक़ा के तेलगु देशम उम्मीदवार वीनू गोपाल रेड्डी के ख़िलाफ़ दरख़ास्त पेश की है कि इंतिख़ाबी मुहिम के दौरान एक 9 साल के बच्चे को सर पर साउंड बॉक्स रख कर चलने पर मजबूर किया गया । कमीशन के नाम एक मकतूब में एसोसीएशन‌ के सदर अछूता राव‌ ने कहा कि लड़के को इस वक़्त जबकि तेलगु देशम उम्मीदवार जलसा से ख़िताब कर रहे थे एक घंटा तक सर पर दस किलो वज़नी साउंड बॉक्स के साथ खड़ा किया गया । इस तरह लड़के से बचा मज़दूरी कराई गई ।

इस बुनियाद पर एसोसीएशन‌ इंसानी हुक़ूक़ कमीशन से रुजू हुई है । अछूता राव‌ ने कहा कि इंसानी हुक़ूक़ कमीशन ने एसोसी उष्ण की दरख़ास्त का नोट लिया है और नैलोर के ज़िला कुलैक्टर को हिदायत दी है कि वो 12 जुलाई से क़ब्ल रिपोर्ट पेश करें । एसोसीएशन‌ तेलगु देशम उम्मीदवार वीनू गोपाल रेड्डी को गिरफ़्तार करने और बच्चों से इंसाफ़ के क़ानून के तहत उन पर मुक़द्दमा चलाने और लड़के को 5 लाख रुपय मुआवज़ा देने का मुतालिबा किया है ।

TOPPOPULARRECENT