Tuesday , December 19 2017

नोट बराए वोट स्कॅम:चंद्रबाबू के नाम की शमूलीयत का अंदेशा

हैदराबाद 18 अगस्त: नोट बराए वोट स्कॅम की तहक़ीक़ात के ज़िमन में तेलंगाना के महिकमा इंसिदाद रिश्वत सतानी ( ए सी बी) ने तीन अफ़राद के ख़िलाफ़ नोटिस जारी की है।

ज़राए के मुताबिक़ ए सी बी ने आंध्र प्रदेश में तेलुगु देशम पार्टी के एक लीडर आदि केशवलू के फ़र्ज़ंद श्रीनिवा सल्लू नायडू और उनके दो साथीयों विष्णु और चैतन्य के नाम नोटिस जारी किए हैं जो बैंगलौर में वाक़्ये उनके दफ़्तर पहुंचाते हुए मंगल को शहर की ए सी बी अदालत में हाज़िरी की हिदायत की गई है।

नोट बराए वोट स्कॅम में एंटी करप्शन ब्यूरो की तरफ् से दाख़िल की गई चार्ज शीट में चीफ़ मिनिस्टर आंध्र प्रदेश एन चंद्रबाबू नायडू का नाम शामिल किए जाने का ख़दशा ज़ाहिर किया जा रहा है।

बावसूक़ ज़राए ने बताया कि साल 2015 में मुनाक़िद हुए क़ानूनसाज़ कौंसिल चुनाव में नामज़द रुकने असेंबली तेलुगु देशम रुकने असेंबली रेवेंत रेड्डी की तरफ से मुबय्यना तौर पर 50 लाख रुपये नक़द रक़म बतौर रिश्वत अदा करने के दौरान ए सी बी ने रंगे हाथों गिरफ़्तार कर लिया था।

तहक़ीक़ात के दौरान पुलिस ने एक और तेलुगु देशम रुकने असेंबली सनडरा वीनकटा वीरया और दुसरे अफ़राद को गिरफ़्तार किया था। हालिया दिनों ए सी बी ने नोट बराए वोट स्कॅम में शामिल मुल्ज़िमीन के ख़िलाफ़ पहली चार्ज शीट अदालत में दाख़िल की थी और बावसूक़ ज़राए ने बताया हैके चीफ़ मिनिस्टर आंध्र प्रदेश एन चंद्रबाबू नायडू का इस चार्ज शीट में कई मर्तबा नाम लिया गया है।

इस सिलसिले में ए सी बी आला ओहदेदारों से रब्त पैदा किए जाने पर वो इस बात की तोसीक़से गुरेज़ किया।

TOPPOPULARRECENT