नौजवानों के क़त्ल के मुश्तबा मुल्ज़िमीन के मकानात तबाह

नौजवानों के क़त्ल के मुश्तबा मुल्ज़िमीन के मकानात तबाह
इसराईली अफ़्वाज ने दो मुश्तबा अस्करीयत पसंदों के मकानात मुनहदिम कर दिए जिन पर 3 इसराईली नौजवानों के अग़वा और हलाकत का शुबा था जिस की वजह से इसराईल - हम्मास जंग का आग़ाज़ हुआ था और एक तिहाई मकानों को मुहरबंद कर दिया गया। फ़ौज के बामूजिब

इसराईली अफ़्वाज ने दो मुश्तबा अस्करीयत पसंदों के मकानात मुनहदिम कर दिए जिन पर 3 इसराईली नौजवानों के अग़वा और हलाकत का शुबा था जिस की वजह से इसराईल – हम्मास जंग का आग़ाज़ हुआ था और एक तिहाई मकानों को मुहरबंद कर दिया गया। फ़ौज के बामूजिब मग़रिबी किनारा के मकानात पीर की अलीउल सुबह तबाह कर दिए गए।

बड़े पैमाने के जराइम के मुश्तबा अफ़राद के ख़िलाफ़ कार्रवाई में ऐसा किया जाता है। तीनों नौजवानों की नाशें जून में मग़रिबी किनारा से दस्तयाब हुई थीं जिस के बाद इसराईल ने ग़ाज़ा पट्टी पर फ़िज़ाई हमलों का आग़ाज़ कर दिया था। मुश्तबा साज़िशी हुसैन कोस्मा जुलाई से इसराईल की क़ैद में थे।

दीगर दो मुश्तबा अफ़राद मरवान कोस्मा और आमिर अबू आईशा मफ़रूर हैं। दरीं अस्ना ओस्लो से मौसूला इत्तिला के बामूजिब बैनुल अक़वामी अतीया दहिंदगान का इजलास क़ाहिरा में मुनाक़िद हुआ जिस में ग़ाज़ा की तामीरे जदीद के लिए रक़ूमात फ़राहम करने का अह्द किया गया, ताहम ये शर्त भी आइद की गई है कि इसराईल और फ़लस्तीनीयों के दरमयान पायदार सुलह होनी चाहीए।

नार्वे ने आज एलान किया कि मिस्र और नार्वे की ज़ेरे क़ियादत जो अतीया जमा किए गए हैं, वो सदर फ़लस्तीनी अथॉरीटी महमूद अब्बास के हवाले करदी जाएंगी।

Top Stories