Monday , July 16 2018

नौजवानों को फ़ौज में शामिल होने का मश्वरा

ऑल इंडिया क़ैसर स्पोर्टस एकेडेमी के ज़ेरे एहतेमाम इंडियन आर्मी में रोज़गार के मवाक़े पर शऊर बेदारी मीटिंग का इनइक़ाद, नौजवानों को तर्बीयत ख़ुश आइंद है मुल्क की फ़ौज में ख़िदमत अंजाम देना आला तरीन एज़ाज़ है हर नौजवान में ये जज़बा होना च

ऑल इंडिया क़ैसर स्पोर्टस एकेडेमी के ज़ेरे एहतेमाम इंडियन आर्मी में रोज़गार के मवाक़े पर शऊर बेदारी मीटिंग का इनइक़ाद, नौजवानों को तर्बीयत ख़ुश आइंद है मुल्क की फ़ौज में ख़िदमत अंजाम देना आला तरीन एज़ाज़ है हर नौजवान में ये जज़बा होना चाहीए कि वो फ़ौज में शामिल होने के लिए अपने आप को तैयार रखें।

टाऊन डी एस पी निज़ामबाद अनील कुमार ने क़ैसर स्पोर्टस एकेडेमी के ज़ेरे एहतेमाम नौ अंबेडकर भवन निज़ामबाद में मुनाक़िदा शऊर बेदारी तक़रीब से ख़िताब करते हुए ये बात कही।

उन्होंने ऑल इंडिया क़ैसर स्पोर्टस एकेडेमी की ख़िदमात पर अपनी तरफ से मुबारकबाद पेश की। पी एम बाजपाई जैसी ओ इंडियन आर्मी ने ख़िताब करते हुए कहा कि वो पिछ्ले 27 साल से हिंदुस्तानी फ़ौज में ख़िदमात अंजाम दे रहे हैं उन्होंने अपने ख़िताब में इंडियन आर्मी में ख़िदमात अंजाम देने वाले फ़ौजीयों को हुकूमत की तरफ से दी जाने वाली सहूलयात का तफ़सीली तज़किरा किया और नौजवानों से ख़ाहिश की कि वो हिंदुस्तानी फ़ौज में शामिल होने के लिए हमेशा अपने आप को ज़हनी-ओ-जिस्मानी तौर पर तैयार रखें।

TOPPOPULARRECENT