Thursday , January 18 2018

नौजवान टीम बेहतर मुज़ाहिरे के लिए पुरअज्म : हाओगुड

हिंदुस्तानी ख़ातून हाकी टीम के चीफ़ कोच नील हाओगुड पुर अज्म है कि नौजवान खिलाड़ियों पर मुश्तमिल टीम यहां होने वाले कॉमनवेल्थ गेम्स में बेहतर मुज़ाहरा के लिए तैय्यार है।

हिंदुस्तानी ख़ातून हाकी टीम के चीफ़ कोच नील हाओगुड पुर अज्म है कि नौजवान खिलाड़ियों पर मुश्तमिल टीम यहां होने वाले कॉमनवेल्थ गेम्स में बेहतर मुज़ाहरा के लिए तैय्यार है।

हिंदुस्तानी खिलाड़ियों के लिए कॉमनवेल्थ गेम्स से क़बल बेहतरीन तैयारी का इस से अच्छा मौक़ा नहीं मिल सकता था कि उन्हें मलेशिया-ए-के ख़िलाफ़ बैरून-ए-मुल्क टेस्ट सीरीज़ खेलने का मौक़ा दस्तयाब हुआ जहां हिंदुस्तानी टीम ने मेज़बान टीम के ख़िलाफ़ 6-0की शानदार कामयाबी हासिल की ।

23जुलाईता 3 अगस्त यहां ग्लासगो में होने वाले कॉमनवेल्थ गेम्स में शिरकत कररही हिंदुस्तान की ख़ातून हाकी टीम में नौजवान खिलाड़ी शामिल हैं जिन के मलेशिया-ए-के ख़िलाफ़ कामयाबी के बाद हौसले बुलंद हैं और ये टूर्नामेंट में बेहतर मुज़ाहरा करने के लिए तैयार है ।

कोच ने इस बारे में इज़हार-ए-ख़्याल करते हुए कहा कि खिलाड़ियों की तमाम तर तवज्जो कनेडा के ख़िलाफ़ खेले जाने वाले पहले मुक़ाबले पर है जहां ये मौज़ूं खिलाड़ियों के इंतिख़ाब के इलावा हरीफ़ टीम के पेशे नज़र हिक्मत-ए-अमली तैयार करना चाहती हैं। हाओगुड ने मज़ीद कहा कि प्रेक्टिस सेशन का खिलाड़ियों को काफ़ी फ़ायदा हुआ है क्योंकि वो इसके ज़रिया यहां के मौसम से ख़ुद को ताल‌मेल‌ करचुकी हैं।

आज के प्रेक्टिस सेशन में खिलाड़ियों ने पनालटी कॉर्नर को गोल में तबदील करने और मुक़ाबले के दौरान गेम को एक दूसरे के मुंतक़िल करने पर काफ़ी मेहनत की है। इस प्रेक्टिस के बाद खिलाड़ियों के हौसले काफ़ी बुलंद हुए हैं। टीम के कप्तान रीतू रानी ने भी इतमीनान का इज़हार करते हुए प्रेक्टिस सेशन को टीम के लिए हौसला अफ़्ज़ा-ए-क़रार दिया है। रीतू रानी के मुताबिक‌ प्रेक्टिस सेशन से दिन ब दिन खिलाड़ियों के मुज़ाहिरों में बेहतरी देखी जा रही है।

TOPPOPULARRECENT