Saturday , August 18 2018

नौजवान फ़िर्क़ा परस्तों के मुक़ाबले के लिए डट जाएं

सी पी आई मुहाज़ी तंज़ीम इंसाफ़ की एक यूनिट का अली बाग़, काला पत्थर में क़ियाम अमल में आया। साबिक़ एम पी सय्यद अज़ीज़ पाशाह के आलावा इंसाफ़ सदर कामरेड मुहम्मद यूसुफ़, एसए मन्नान, शेख़ शमस उद्दीन, कामरेड मुनीर पटेल, हशमत अली, मुहम्मद अनवर के आल

सी पी आई मुहाज़ी तंज़ीम इंसाफ़ की एक यूनिट का अली बाग़, काला पत्थर में क़ियाम अमल में आया। साबिक़ एम पी सय्यद अज़ीज़ पाशाह के आलावा इंसाफ़ सदर कामरेड मुहम्मद यूसुफ़, एसए मन्नान, शेख़ शमस उद्दीन, कामरेड मुनीर पटेल, हशमत अली, मुहम्मद अनवर के आलावा दुसरे मौजूद थे।

शुजाअत हुसैन , जनरल सेक्रेटरी मुहम्मद क़ुतुब उद्दीन, सेक्रेटरी मुहम्मद ख़ैर उद्दीन और ख़ाज़िन मुहम्मद क़ायम उद्दीन को मुक़र्रर किया गया और 20 से ज़ाइद अराकीन का ऐलान किया गया।

सय्यद अज़ीज़ पाशाह ने कहा के अवामी ख़िदमत सी पी आई का नसब उल-ऐन है। नौजवान पर ज़िम्मेदारी है के वो फिरका परस्त ताक़तों के हाथों का खिलौना बनने के बजाय फ़िर्क़ा परस्तों से डट का मुक़ाबला करें। उन्हों ने कहा के सी पी आई एक ही सफ़ में खड़े होगए महमूद-ओ-अय्याज़ की तालीमात पर अमल पैरा रहती है।

सी पी आई की मक़बूलियत से ख़ौफ़ज़दा लोगों के झूटे प्रोपगंडों पर कहा के पार्टी का माज़ी उल्मा-ओ-मशाइख़ीन का मर्कज़ था और अब कई मुस्लमान हस्तियां सी पी आई से वाबस्ता हैं जिन का मक़सद ज़ाती अगर एस-ओ-मक़ासद की तकमील को अवामी ख़िदमत पर क़ुर्बान करदेना है।

उन्हों ने कहा के मुलक और क़ौम की तरक़्क़ी तालीमी मशरे के ज़रीया ही मुम्किन है। उन्हों ने कहा के पत्थर को बड़ी मंदिर में तबदील होते देख कर ख़ामोशी इख़तियार करनेवाली क़ियादत की दावेदारों का तार पविलियन की तबदीली को मंदिर की तामीर-ओ-तौसीअ ज़ाहिर करते हुए शहर के अमन को दिरहम ब्रहम करना मुफ़ादात के आलावा कुछ नहीं है।

शहर में फ़िर्कावाराना फ़सादाद का शिकार ग़रीब मुस्लमान हुए हैं जिन का कोई पुर्साने हाल नहीं है। सितम ज़रीफ़ी ये है केए पुलिस का अमन क़ायम करने का तरीका-ए-कार भी ग़रीब अवाम की परेशानीयों में इज़ाफे का सबब बना हुवा है।

उन्हों ने नौजवानों से कहा के वो फिरका परस्त ताक़तों का डट कर मुक़ाबला करते हुए शहर में अमन-ओ-अमान क़ायम करें और फ़िर्कापरस्ती की आग में जल रहे ग़रीब अवाम को राहत पहूँचाने की मसाई में जुट जाएं।

सय्यद अज़ीज़ पाशाह ने तंज़ीम इंसाफ़ और सी पी आई ग्रेटर हैदराबाद के मुकम्मल तवुन का भी यक़ीन दिलाया। कामरेड मुहम्मद यूसुफ़ ने नौजवानों की तंज़ीम इंसाफ़ के ज़रीया कमीयूनिसट पार्टी आफ़ इंडिया में शमूलीयत का क़ाबिल-ए-सिताइश इक़दाम क़रार दिया ।

मुनीर पटेल ने कहा के शहर की तरक़्क़ी के ज़िम्मेदार मह्कमाजात की ग़फ़लत का ख़मयाज़ा पुराने शहर के अवाम भगत रहे हैं। एसए मन्नान ने सी पी आई के ज़रीया नुमाइंदगी और इलाके काल पत्थर के मसाइल की यकसूई का ऐलान किया। सदर मीटिंग मुहम्मद ज़हीरउद्दीन ने इज़हार-ए-तशक्कुर किया ।

TOPPOPULARRECENT