Tuesday , August 14 2018

न्यूक्लियर हथियारों के बारे में अमरीकी सहाफ़त की ख़बरें फ़र्ज़ी : पाकिस्तान

ईस्लामाबाद 7 नवंबर (पी टी आई) पाकिस्तान ने आज अमरीकी ज़राए इबलाग़ की ख़बरों को जिन के बमूजब पाकिस्तान अपने न्यूक्लियर हथियारों का ज़ख़ीरा अमरीकी हमले के अंदेशों के तहत एक जगह से दूसरी जगह मुंतक़िल कर रहा है, फ़र्ज़ी इत्तिलाआत क़रार देते

ईस्लामाबाद 7 नवंबर (पी टी आई) पाकिस्तान ने आज अमरीकी ज़राए इबलाग़ की ख़बरों को जिन के बमूजब पाकिस्तान अपने न्यूक्लियर हथियारों का ज़ख़ीरा अमरीकी हमले के अंदेशों के तहत एक जगह से दूसरी जगह मुंतक़िल कर रहा है, फ़र्ज़ी इत्तिलाआत क़रार देते हुए कहा कि किसी के भी पाकिस्तान की अपने मुफ़ादात का दिफ़ा करने की सलाहीयत कम करके पेश नहीं करना चाहिये।

वज़ारत-ए-ख़ारजा पाकिस्तान की तर्जुमान तहमीना जनजूआ ने कहा कि ये गुमराह कुन प्रोपगंडा है। उन्हों ने कहा कि इस किस्म की पाकिस्तान मुख़ालिफ़ अमरीकी सहाफ़त की मुहिम कोई नई बात नहीं है। अमरीकी अख़बारात में शाय शूदा मज़मून में कहा गया है कि पाकिस्तानी फ़ौज के सरबराह जनरल इशफ़ाक़ परवेज़ क्यानी ने हिक्मत-ए-अमली तैय्यार करने वाले वाले ओहदेदारों से ख़ाहिश की है कि पाकिस्तानी न्यूक्लियर हथियारों के ज़ख़ीरा को अमरीकी हमले की सूरत में महफ़ूज़ बनाने के फ़ौरी इक़दामात किए जाएं।

TOPPOPULARRECENT