न्यूक्लीयर असलाह से लैस ईरान, मशरिक़-ए-वुसता और अमरीका के लिए ख़तरा: ओबामा

न्यूक्लीयर असलाह से लैस ईरान, मशरिक़-ए-वुसता और अमरीका के लिए ख़तरा: ओबामा
कपोली(हवाई)15 नवंबर (ए पी) अमरीका के सदर बारक ओबामा ने इस्लामी जमहूरीया ईरान को इस के न्यूक्लीयर अज़ाइम से बाज़ रखने के लिए जारी अपनी कोशिशों की आज भरपूर मुदाफ़अत करते हुए कहा कि तहरान के ख़िलाफ़ मआशी पाबंदीयों के ग़ैरमामूली असरात मुरत्ति

कपोली(हवाई)15 नवंबर (ए पी) अमरीका के सदर बारक ओबामा ने इस्लामी जमहूरीया ईरान को इस के न्यूक्लीयर अज़ाइम से बाज़ रखने के लिए जारी अपनी कोशिशों की आज भरपूर मुदाफ़अत करते हुए कहा कि तहरान के ख़िलाफ़ मआशी पाबंदीयों के ग़ैरमामूली असरात मुरत्तिब हुए हैं और वो ईरान को ऐटमी असलाह से महरूम रखने की कोशिशों को यक़ीनी बनाने केलिए मज़ीद इक़दामात के बारे में दीगर ममालिकों से मुशावरत करेंगी।

मिस्टर ओबामा ने इस यक़ीन का इज़हार किया कि रूस और चीन भी न्यूक्लीयर असलाह से लैस ईरान के ख़तरात को समझेंगे और उन मुल्कों के क़ाइदीन इस बात से इत्तिफ़ाक़ करेंगे कि ईरान को न्यूक्लीयर ताक़त बनने से रोका जाना चाआई। क्यों कि अगर ईरान न्यूक्लीयर असलाह बनाने में कामयाब हो जाता है तो इस सूरत में सारे मशरिक़-ए-वुसता में न्यूक्लीयर असलाह की दौड़ शुरू हो जाएगी।

सदर अमरीका ने ये नहीं कहा कि अगर ईरान न्यूक्लीयर असलाह बनाने पर बज़िद रहता है तो इस के ख़िलाफ़ वो (ओबामा) फ़ौजी कार्रवाई पर भी ग़ौर कर सकते हैं।

Top Stories