Tuesday , December 12 2017

न्यूज़ीलैंड का शहर क्राइस्टचर्च ज़लज़ला से दहल गया,

विलिंगटन 24 दिसमबर (ए पी) न्यूज़ीलैंड का शहर क्राइस्टचर्च आज ताक़तवर सिलसिला वार ज़लज़लों के सबब बुरी तरह दहल गया। कई इमारतें अमलन दहलती हुई नज़र आएं और बड़े सोपर मार्किटस में रखा हुआ सामान फ़र्श पर गिर पड़ा, जिस पर ख़ौफ़ज़दा अफ़र

विलिंगटन 24 दिसमबर (ए पी) न्यूज़ीलैंड का शहर क्राइस्टचर्च आज ताक़तवर सिलसिला वार ज़लज़लों के सबब बुरी तरह दहल गया। कई इमारतें अमलन दहलती हुई नज़र आएं और बड़े सोपर मार्किटस में रखा हुआ सामान फ़र्श पर गिर पड़ा, जिस पर ख़ौफ़ज़दा अफ़राद सड़कों पर निकल आई। ज़लज़ला के बाद सूनामी वार्निंग जारी नहीं की गई।

अगरचे ये ज़लज़ला ताक़तवर था, लेकिन शहर क्राइस्टचर्च किसी बड़े जानी या माली नुक़्सान से बच गया। एक शॉपिंग माल में एक शख़्स मामूली ज़ख़मी हुआ, जिस को हॉस्पिटल में शरीक करदिया गया है । दीगर 4 अफ़राद को मलबा में फंसने से बचा लिया गया। क्राइस्टचर्च पुलिस ने अपने ब्यान में कहा कि किसी भी संगीन अलमीया की कोई इत्तिला नहीं मिली है ।

वाज़ेह रहे कि इस साल फरवरी में ताक़तवर ज़लज़ला के सबब इस शहर के कम से कम 182 अफ़राद हलाक होगए थे और कई इमारतें खन्डर में तबदील होगई थीं। तफ़सीलात के मुताबिक़ पहले ज़लज़ला की शिद्दत 5.8 , दूसरे की 5.3 रिकार्ड की गई, लेकिन सब सेताक़तवर ज़लज़ला की शिद्दत 5.8 थी, जिस के सबब सारा शहर दहल गया था।

बहर-ए-अलकाहिल में सूनामी वार्निंग सैंटर ने कोई वार्निंग जारी नहीं की। पहले ज़लज़ला के बाद इस शहर के अर पोर्ट का तख़लिया करदिया गया था और एहतियाती तदाबीर के तौर पर शॉपिंग मॉल्स, सिनेमा घरों और दीगर अवामी मुक़ामात में दाख़िला बंद करदिया गया था। इस इलाक़ा में 4 सितंबर 2010-ए-को होलनाक ज़लज़ला हुआ था, जिस की शिद्दत 7 रिकार्ड की गई थी। इस के बाद इस इलाक़ा में अगरचे 7 हज़ार ज़लज़ले हुए हैं लेकिन कोई जानी या माली नुक़्सान नहीं हुआ।

TOPPOPULARRECENT