Friday , December 15 2017

न्यूयार्क और न्यूजर्सी पर दूसरे तबाहकुन तूफ़ान के वार का अंदेशा

न्यूयार्क, ०८ नवंबर (पीटीआई) तबाहकुन समुंद्री तूफ़ान सेंडी के अमेरीकी मशरिक़ी साहिल में तबाही मचाने के बाद एक और तबाहकुन तूफ़ान की पेश क़ियासी की गई है, जो न्यूयार्क और न्यूजर्सी स्टेट्स पर आज रात वार करने का अंदेशा है। तूफ़ान के स

न्यूयार्क, ०८ नवंबर (पीटीआई) तबाहकुन समुंद्री तूफ़ान सेंडी के अमेरीकी मशरिक़ी साहिल में तबाही मचाने के बाद एक और तबाहकुन तूफ़ान की पेश क़ियासी की गई है, जो न्यूयार्क और न्यूजर्सी स्टेट्स पर आज रात वार करने का अंदेशा है। तूफ़ान के साथ तेज़ रफ़्तार हवाएं, समुंद्र में लहरे, मूसलाधार बारिश और बाअज़ इलाक़ों में बर्फ़बारी का अंदेशा है।

ये समुंद्री तूफ़ान नाराएस्टर न्यूयार्क शहर को आज रात से कल सुबह तक दहला सकता है। इससे एक इंच बारिश होने और 25 से 40 मील फ़ी ( प्रति) घंटे की रफ़्तार से तेज़ रफ़्तार हवाएं चलने का भी अंदेशा है, जिन की रफ़्तार में इज़ाफ़ा होकर वो 55 से 65 मील फ़ी घंटा भी हो सकती है।

क़ौमी मौसमियात ख़िदमात के बमूजब ( मुताबिक) हवा का कम दबाव बहर-ए-क्यानूस के वसती इलाक़ा में पैदा हुआ है, जो मुसलसल ताक़तवर होते हुए शुमाल की सिम्त पेशरफ़त कर रहा है। इससे शुमाली वसती और शुमाल मशरिक़ी बहर-ए-क्यानूस में बर्फ़बारी भी हो सकती है और साहिल के क़रीब 60 मील फ़ी घंटा की रफ़्तार से आंधी आ सकती है।

न्यू इंगलैंड के अंदरूनी इलाक़ों में 6 से 12 इंच बर्फ़बारी और साहिली इलाक़ों में सैलाब का भी अंदेशा है। पेश क़ियासी के बमूजब ( मुताबिक) तेज़ रफ़्तार हवाओं से 3 से 5 फ़ुट बुलंद समुंद्री मौजें उठ सकती हैं, जो मग़रिबी लॉंग आईलैंड के क़रीब देखी जाएंगी हालाँकि अवाम के बड़े पैमाने पर तख़लिया ( खाली करने) का हुक्म नहीं दिया गया है, लेकिन अवाम को हिदायत दी गई है कि वो समुंद्री तूफ़ान सेंडी के वक़्त जिन पनाह गाहों में पनाह ले चुके थे, अपने अरकान ख़ानदान और दोस्त अहबाब के साथ नशीबी इलाक़ों से उन की पनाह गाहों को मुंतक़िल हो जाएं ।

न्यूयार्क के मेयर ब्लूमबर्ग ने कहा कि नए तूफ़ान से क़बल तमाम एहतियाती इक़दामात ( कार्यनिष्पादन) किए गए हैं। तामीरी काम रोक दिया गया है । शहर के बाग़ात बंद कर दिए गए हैं। कारों में सफ़र ना करने की हिदायत दी गई है।

TOPPOPULARRECENT