Friday , December 15 2017

पंचायत राज इंतिख़ाबात में अक़लीयतों को तहफ़्फुज़ात का ख़ैर मक़दम

हैदराबाद 10 जुलाई (सियासत न्यूज़) कांग्रेस के रुक्न क़ानूनसाज़ कौंसिल मुहम्मद फ़ारूक़ हुसैन ने पंचायत राज इदारों में बी सी ई ज़मुरा के तहत मुसलमानों को तहफ़्फुज़ात फ़राहम करने का ख़ैर मक़दम करते हुए इस से भरपूर इस्तिफ़ादा का मुस

हैदराबाद 10 जुलाई (सियासत न्यूज़) कांग्रेस के रुक्न क़ानूनसाज़ कौंसिल मुहम्मद फ़ारूक़ हुसैन ने पंचायत राज इदारों में बी सी ई ज़मुरा के तहत मुसलमानों को तहफ़्फुज़ात फ़राहम करने का ख़ैर मक़दम करते हुए इस से भरपूर इस्तिफ़ादा का मुसलमानों को मश्वरा दिया।

उन्हों ने कहा कि कांग्रेस पार्टी अक़लीयतों बिलख़ुसूस मुसलमानों की तरक़्क़ी और बहबूद के मुआमले में अपने अह्द की पाबंद है और अमली इक़दामात के ज़रीए इस का सबूत पेश कर रही है।

तालीम और मुलाज़मतों में 4 फ़ीसद मुस्लिम तहफ़्फुज़ात पर कामयाब अमल आवरी के बाद चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी ने मुसलमानों को सयासी तहफ़्फुज़ात फ़राहम करने का तारीख़ी फ़ैसला किया है।

प्रिंसिपल सेक्रेट्री महकमा पंचायत राज वी नागी रेड्डी ने इस सिलसिले में वज़ाहत करते हुए अहकामात जारी किए हैं, जिस के बाद मुसलमानों और दीगर तबक़ात में बी सी ई ज़ुमरे के तहफ़्फुज़ात के ताल्लुक़ से जो भी तजस्सुस था वो सब दूर हो गए।

उन्हों ने मुसलमानों से अपील की कि वो मुक़ामी सतह पर सरपंच और वार्ड मैंबर्स के इंतिख़ाबात में बढ़ चढ़ कर हिस्सा लें और तहफ़्फुज़ात का भरपूर फ़ायदा उठाएं।

उन्हों ने कहा कि कांग्रेस हुकूमत ने मुनासिब वक़्त पर सही फ़ैसला किया है, अब इस से फ़ायदा हासिल करना मुसलमानों की ज़िम्मेदारी है।

TOPPOPULARRECENT