Tuesday , December 12 2017

पंचायत राज की मालूमात हासिल करने राहुल गांधी केरला पहुंच गए

तरीसोर 17 अप्रैल ( पी टी आई ) नायाब सदर कांग्रेस राहुल गांधी आज तरीसोर पहुंच गए ताकि पंचायत राज निज़ाम के बारे में केरला के तजुर्बे की तफ़सीलात मालूम की जाएं । यूथ कांग्रेस क़ाइदीन ने कूची एय‌र पोर्ट पर इनका इस्तेक़बाल किया जहां से वो बज़

तरीसोर 17 अप्रैल ( पी टी आई ) नायाब सदर कांग्रेस राहुल गांधी आज तरीसोर पहुंच गए ताकि पंचायत राज निज़ाम के बारे में केरला के तजुर्बे की तफ़सीलात मालूम की जाएं । यूथ कांग्रेस क़ाइदीन ने कूची एय‌र पोर्ट पर इनका इस्तेक़बाल किया जहां से वो बज़रीया कार तरीसोर रवाना होगए जहां वो केरला इदारा बराए मुक़ामी इंतेज़ामीया के तालीमी इजलास में शिरकत करेंगे ।

ये इदारा नज़री और अमली तर्बीयत मजालिस मुक़ामी के अरकान को और ओहदेदारों को देता है कि ग़ैर मर्कज़ तरक़्क़ी रियासत के अंदरून और बैरून कैसे मुम्किन बनाई जा सकती है ।राहुल गांधी ने इस मौज़ू पर 90 मिनट तक मक़ाला पेश किया जिस के बाद मुंतख़ब पंचायत के अरकान और ओहदेदारों से रियासत के मुख़्तलिफ़ इलाक़ों में तबादला-ए-ख़्याल का प्रोग्राम बनाये ।

बादअज़ां राहुल गांधी इमकान है कि रियास्ती यूथ कांग्रेस के कारकुनों से भी मुलाक़ात कर के पार्टी की सूरत-ए-हाल पर तबादला-ए-ख़्याल करेंगे ।

TOPPOPULARRECENT