Saturday , December 16 2017

पटोला गवर्धन रेड्डी क़तल केस के पाँच मुल्ज़िमीन की ख़ुदसपुर्दगी

हैदराबाद 6 जनवरी (सियासत न्यूज़ ) बदनाम-ए-ज़माना मुजरिम पटोला गवर्धन रेड्डी क़तल केस में मुलव्विस पाँच क़ातिलों ने पुलिस के रूबरू ख़ुदसपुर्दगी इख़तियार करली । ज़राए ने बताया कि गवर्धन रेड्डी का क़रीबी हामी अनील जिस ने इस क़तल मे

हैदराबाद 6 जनवरी (सियासत न्यूज़ ) बदनाम-ए-ज़माना मुजरिम पटोला गवर्धन रेड्डी क़तल केस में मुलव्विस पाँच क़ातिलों ने पुलिस के रूबरू ख़ुदसपुर्दगी इख़तियार करली । ज़राए ने बताया कि गवर्धन रेड्डी का क़रीबी हामी अनील जिस ने इस क़तल में अहम रोल अदा किया है,इस ने अपने चार साथीयों प्रशांत रेड्डी ,सरीनवास ,अहमद और नरेंद्र के हमराह दरगाह हज़रत जहांगीर पिरां के क़रीब क़तूर मंडल में मुक़ामी पुलिस के रूबरू ख़ुदसपुर्दगी इख़तियार करते हुए पटोला गवर्धन रेड्डी का क़तल करने का इन्किशाफ़ किया ।

हैदराबाद टास्क फ़ोर्स पुलिस ने इस इत्तिला के बाद इलाक़ा क़तूर पहुंच कर गवर्धन रेड्डी के क़ातिलों को हैदराबाद मुंतक़िल कर के उन की कड़ी तफ़तीश शुरू करदी।पुलिस ज़राए ने बताया कि गवर्धन रेड्डी क़तल केस के कलीदी मुल्ज़िम अनील ने इबतिदाई तहक़ीक़ात में पुलिस को ये बताया कि वो पटोला गवर्धन रेड्डी से अपनी जान को ख़तरा महसूस कररहा था और अपने क़तल का ख़दशा देखते हुए इस ने ये वारदात अंजाम दी । बताया जाता है कि क़ातिलों को अनक़रीब पुलिस मीडीया के रूबरू पेश करेगी।

TOPPOPULARRECENT