Sunday , December 17 2017

पठानकोट से 3 नामालूम अफ़राद टैक्सी में रवाना

नई दिल्ली: पठानकोट में 3 नामालूम अफ़राद की जानिब से किराये पर हासिल करदा टैक्सी के ड्राईवर की हिमाचल प्रदेश के ज़िला कांग्रा में नाश दस्तियाब होने के बाद दिल्ली में आज पुलिस ने सख़्त चौकसी इख़तियार करली है। टैक्सी ड्राईवर की बहैसीयत विज‌य‌ कुमार मुतवत्तिन गागल विल्लेज ज़िला कांग्रा शनाख़्त करली गई है जो कि कांग्रा में कटला ब्रिज के क़रीब मुर्दा पाया गया और इसकी टैक्सी लापता हो गई है।

एक सफ़ैद रंग की आल्टो कार नंबरHP-01D-2440 को 3 नामालूम अफ़राद ने पठानकोट से किराये पर हासिल की थी। जब कि टैक्सी ड्राईवर की नाश20 जनवरी को हिमाचल प्रदेश में एक पुल के क़रीब दस्तियाब हुई और टैक्सी ग़ायब पाई गई जिसके पेश-ए-नज़र क़ौमी दार-उल-हकूमत दिल्ली में तलाशी मुहिम में शिद्दत पैदा करते हुए सख़्त चौकसी इख़तियार करली गई है।

टैक्सी की गुमशुदगी के बाइस इमकानी ख़तरात के बारे में दिल्ली पुलिस कमिशनर बीऐस बसी ने अवाम से अपील की कि अजनबियों से होशयार रहें और शहर में सिक्योरिटी के ताल्लुक़ से कोई इत्तेलात फ़राहम ना करें। पुलिस ने अवाम को चौकस रहने की ये हिदायत हालिया पठानकोट दहश्त गिरदाना हमलों के पस-ए-मंज़र में दी है जहां पर दहशतगरदों ने एक ड्राईवर को हलाक करने के बाद उस की गाड़ी में फ़िज़ाई अड्डे तक पहुंचे थे।

TOPPOPULARRECENT