Monday , December 18 2017

पयाम इंसानियत को आम करना वक़्त की अहम ज़रूरत

हैदराबाद ।०७। अप्रैल : ( दक्कन न्यूज़ ) : प्यूपल्स‌ ऐंड पीस कमेटी रिसाला बाज़ार ख़ुरशीद जाह रीशान पुर मुशीर आबाद ने यौम जुमा के मौक़ा पर रामनवमी , जुमा , गुड फ्राई डे इन तीनों की मुनासबत को मद्द-ए-नज़र रखते हुए यौम क़ौमी यकजहती मनाया ।

हैदराबाद ।०७। अप्रैल : ( दक्कन न्यूज़ ) : प्यूपल्स‌ ऐंड पीस कमेटी रिसाला बाज़ार ख़ुरशीद जाह रीशान पुर मुशीर आबाद ने यौम जुमा के मौक़ा पर रामनवमी , जुमा , गुड फ्राई डे इन तीनों की मुनासबत को मद्द-ए-नज़र रखते हुए यौम क़ौमी यकजहती मनाया । जिस में बुला लिहाज़ मज़हब-ओ-मिल्लत मर्द-ओ-ख़वातीन तलबा-ए-तालिबात की बड़ी तादाद मौजूद थी । सदर पीपल्ज़ ऐंड पीस कमेटी जनाब मुख़तार हुसैन ने इस जलसा की सदारत की ।

मेहमान ख़ुसूसी की हैसियत से इन्सपैक्टर आफ़ पुलिस मुशीर आबाद मिस्टर वेंकट रमना , एम ए सिद्दीक़ी , मुहम्मद नवाब , मुहतरमा शीराज़ आमना ख़ां , वीरा स्वामी-ओ-समाजी तंज़ीमों के नुमाइंदे शरीक थे । मिस्टर वेंकट रमना सर्किल इन्सपैक्टर आफ़ पुलिस ने कहा कि रामनवमी , जुमा , गुड फ्राई डे का मिल कर इमसाल आना बड़ी एहमीयत का हामिल है ।

इस लिए कि तीनों मज़ाहिब के मानने वाले इस रोज़ अल्लाह-ओ-इश्वर की इबादत कर सकेंगे जिस से ना सिर्फ भाई चारा बढ़ेगा बल्कि ये क़ौमी यकजहती का सबब बन सकेगा । जनाब एम ए सिद्दीक़ी ने कहा कि इस मुल्क को अंग्रेज़ों से आज़ाद करवाने में हिन्दू , मुस्लिम , सुख , ईसाई ने अहम किरदार अदा क्या उस वक़्त से लेकर आज तक इस मुल्क में गंगा जमुना तहज़ीब का रिवाज चल पड़ा है ।

उन्हों ने आपसी प्यार-ओ-मुहब्बत को बाटने और इस पर क़ायम रहने की ज़रूरत पर ज़ोर दिया । जनाब मुहम्मद मुख़तार हुसैन ने कहा कि इस मुल्क में अरसा-ए-दराज़ से हिन्दू मुस्लिम सुख ईसाई ने हमेशा भाई भाई बन कर ज़िंदगी गुज़ारी जिस के लिए चंद शरपसंद अनासिर इस बात पर बज़िद हैं कि इस फ़िज़ा-ए-को ख़त्म‌ किया जाय ।

अल्हाज मुहम्मद नवाब ने कहा कि ईदैन-ओ-तहवार इस मुल्क में अरसा-ए-दराज़ से आ रही हैं लेकिन इस के पयाम को आज आम करने की शदीद ज़रूरत है । मुहतरमा आमना शीराज़ ख़ां ने रामनवमी की हिन्दू भाईयों को मुबारकबाद दी और कहा कि आज नित नए अंदाज़ से एक दूसरे को दूर करने के लिए मंसूबे बनाए जा रहे हैं जिस के ये दूरी हमारे अंदरून भी पैदा हो चुकी है । जिसे दूर करने की शदीद ज़रूरत है । इस मौक़ा पर मिस्टर वीरा स्वामी , सत्य नारायण राव‌ , रामचंद्र ने भी मुख़ातिब किया ।

मिस्टर एस एम जावेद ने मेहमानों-ओ-शुरका का ख़ैरमुक़द्दम क्या । इस तक़रीब में हिन्दू मुस्लिम इत्तिहाद का मुज़ाहरा देखा गया । जनाबएजाज़ हुसैन ने कार्रवाई चलाई । जनाब मुख़तार हुसैन ने मेहमानों की गुलपोशी की ।।

TOPPOPULARRECENT