Monday , December 11 2017

परकाल से टी आर एस उम्मीदवार की कामयाबी यक़ीनी

सदर तेलंगाना राष़्ट्रा समीती के चन्द्र शेखर राव ने यक़ीनज़ाहिर किया कि पर काल के ज़िमनी इंतिख़ाब में टी आर ऐस शानदार कामयाबी हासिल करेगी । वोटों की गिनती से एक दिन क़ब्ल आज उन्हों ने पार्टी के सीनीयर क़ाइदीन से इंतिख़ाबी नतीजा के बारे में मुशावरत की ।

उन्हों ने वरनगल के पार्टी क़ाइदीन से भी रब्त पैदा करते हुए वहां राय दही के बाद अवामी राय के बारे में मालूमात हासिल की । पार्टी ज़राए के मुताबिक़ चन्द्र शेखर राव ने कहा कि भारतीय जनतापार्टी की जानिब से महबूबनगर की तरह परकाल में भी टी आर एसको शिकस्त देने की जो साज़िश की गई वो कामयाब नहीं होगी ।

उन्हों ने कहा कि टी आर एस को शिकस्त देने केलिए बी जे पी और वाई ऐस आर कांग्रेस पार्टी ने अंदरूनी तौर पर मुफ़ाहमत करली थी । उन्हों ने कहा कि वाई ऐस आर कांग्रेस के उम्मीदवार कोन्डा सुरेखा को अवाम तेलंगाना तहरीक के लिए फ़ायदेमंद तसव्वुर नहीं करते क्योंकि उन्हों ने कभी भी तेलंगाना तहरीक का साथ नहीं दिया । असेंबली की रुकनीयत से उन का इस्तीफ़ा जगन मोहन रेड्डी की ताईद में रहा ।

टी आर एस की जानिब से किए गए सर्वे के मुताबिक़ वाई ऐस आर कांग्रेस दूसरे और बी जे पी तीसरे नंबर पर रहेगी । जब कि तेलगूदीशम पार्टी और कांग्रेस में चौथे मुक़ाम के लिए मुक़ाबला होगा । उन्हों ने बताया कि तेलंगाना जवाइंट ऐक्शण कमेटी ने भी टी आर एस कीताईद की जिस के बाइस अवाम ने खुल कर टी आर एस के हक़ में काम किया है।

चन्द्र शेखर राव ने पार्टी क़ाइदीन से कहा कि इंतिख़ाबी नताइज(रिजलट) के बाद टी आर उस का रोल एहमीयत का हामिल होगा । क्योंकि रियासत में सयासी तबदीलीयों का इमकान है । उन्हों ने कहा कि टी आर ऐस अलहदा तेलंगाना मसला को शिद्दत के साथ पेश करेगी ।

उन्हों ने यक़ीन ज़ाहिर किया कि सयासी तबदीलीयों के दौरान अलहदा तेलंगाना तशकील की राह मज़ीद हमवार होगी । उन्हों ने कहा कि किसी भी जमात की ताईद के लिए अलहदा तेलंगाना की तशकील अहम शर्त होगी ।

TOPPOPULARRECENT