Sunday , December 17 2017

परगी में सड़क हादसा, हैदराबाद के दो-उलेमा-ए-दीन जांबाहक़

हैदराबाद 05 जनवरी: हैदराबाद के दो जवाँ-साल उल्मा कार हादिसे में जांबाहक़ हो गए जबकि छः दुसरे अफ़राद शदीद ज़ख़मी हुए हैं। ये हादसा रंगारेड्डी चंगो मिल पुलिस स्टेशन के हुदूद में पेश आया।

पुलिस के मुताबिक़ ये तमाम लोग गुलबर्गा (कर्नाटक) से कार में हैदराबाद आरहे थे कि तेज़ रफ़्तारी की वजह से पोडोरगेट के क़रीब कार उलट गई जिससे हैदराबाद के हज़रत-ए-सय्यद मुहम्मद सिद्दीक़ हुसैनी कादरी सज्जादा नशीन हज़रत ख़्वाजा महबूब उल्लाह साहिबज़ादा मौलाना हाफ़िज़ सय्यद शाह अली मोहिउद्दीन महबूब कादरी उल-मारूफ़ महबूब बाबा और मौलाना फ़हीमुद्दीन कामिल जामिआ निज़ामीया जांबाहक़ हो गए पुलिस ने एक केस दर्ज करते हुए तहक़ीक़ात का आग़ाज़ किया। ये लोग जलसे से ख़िताब के लिए गए थे और वहां से हैदराबाद को वापसी के दौरान हादसा पेश आया।

उनके हमराह ख़ानवादा के दो नौजवान भी थे जिनको ज़ख़मी हालत में केयर हॉस्पिटल मुंतक़िल किया गया और डाक्टरों ने अब इन दोनों को ख़तरे से बाहर बताया है। मौलाना महबूब कादरी की नमाज़ जनाज़ा मस्जिद हज़रत सय्यदना यहया पाशाह क़िबला क़ाज़ीपूरा में अदा की गई और तदफ़ीन रियाज़ मदीना आस्ताना सय्यदना यहया पाशाह मिस्री गंज में अमल में आई।

TOPPOPULARRECENT