परनब को जे डी यू लीडर की हिमायत

परनब को जे डी यू लीडर की  हिमायत
बी जे पी के ज़ेर-ए-क़ियादत एन डी ए की एक हलीफ़ (दोस्त) जमात जे डी ( यू ) के लीडर शिवा नंद तिवारी ने बुज़ुर्ग-ओ-मुहतरम रहनुमा परनब मुकर्जी को सरगर्म सयासी कैरियर से बावक़ार ( सम्मानित) अंदाज़ में विदा करते हुए दस्तूरी सरबराह के ओहदा पर पहूँच

बी जे पी के ज़ेर-ए-क़ियादत एन डी ए की एक हलीफ़ (दोस्त) जमात जे डी ( यू ) के लीडर शिवा नंद तिवारी ने बुज़ुर्ग-ओ-मुहतरम रहनुमा परनब मुकर्जी को सरगर्म सयासी कैरियर से बावक़ार ( सम्मानित) अंदाज़ में विदा करते हुए दस्तूरी सरबराह के ओहदा पर पहूँचाने की परज़ोर ताईद की है ।

मिस्टर शिवा नंद तिवारी ने कहा कि ये मेरा शख़्सी नज़रिया है कि परनब मुकर्जी जैसे एक बुज़ुर्ग और मुहतरम क़ाइद ( नेता/ Leader) जो सरगर्म सियासत से सबकदोश ( Retire ) हो रहे हैं उन्हें उन के शायाँ ( उचित/पूरी) शान और बावक़ार ( सम्मानित) अंदाज़ में ख़ैरबाद कहा जाना चाहीए ।

मिस्टर तिवारी ने कहा कि मुलायम सिंह यादव और मायावती की जानिब से यू पी ए उम्मीदवार की ताईद के ऐलान के बाद सदारती ओहदा ( राष्ट्रपति पद) के लिए मिस्टर परनब मुकर्जी कामयाब हो ही जाएंगे । ताहम मिस्टर तिवारी ने कहा कि एन डी ए के इजलास ( सभा) में क़तई फैसला किया जाएगा जहां हम अपना नुक़्ता-ए-नज़र पेश करेंगे ।

जे डी ( यू ) एन डी ए में दूसरी बड़ी जमात है और बिहार में अपने इक़तिदार (शासन) में बी जे पी को भी शामिल रखी है । वज़ीर फायनेन्स परनब मुकर्जी को गुज़शता रोज़ यू पी ए उम्मीदवार नामज़द करने का ऐलान किया गया था जिसके साथ ही इस ज़िमन में कई माह से जारी पेश कशीयां ख़त्म हो गई हैं।

वाज़िह रहे कि तृणमूल कांग्रेस की जानिब से डाक्टर अब्दुल कलाम को उम्मीदवार के तौर पर पेश किए जाने के बाद जे डी यू ( अब्दुल कलाम ) की ताईद से मुताल्लिक़ अपने मौक़िफ़ को अमलन तब्दील कर चुकी थी।

Top Stories