Monday , June 25 2018

परनब मुकर्जी की बरहमी नजरअंदाज़ करने का मश्वरा

हैदराबाद 26 नवंबर (सियासत न्यूज़) मर्कज़ी वज़ीर-ए-सेहत-व-इंचार्ज आंधरा प्रदेश कांग्रेस उमूर मिस्टर ग़ुलाम नबी आज़ाद ने आज सुबह पार्लीमैंट का इजलास शुरू होने से क़बल तेलंगाना की नुमाइंदगी करने वाले कांग्रेस के अरकान-ए-पार्लीमैंट से

हैदराबाद 26 नवंबर (सियासत न्यूज़) मर्कज़ी वज़ीर-ए-सेहत-व-इंचार्ज आंधरा प्रदेश कांग्रेस उमूर मिस्टर ग़ुलाम नबी आज़ाद ने आज सुबह पार्लीमैंट का इजलास शुरू होने से क़बल तेलंगाना की नुमाइंदगी करने वाले कांग्रेस के अरकान-ए-पार्लीमैंट से टेलीफ़ोन पर बातचीत करते हुए ऐवान की कार्रवाई चलाने में तआवुन और परनब मुकर्जी की बरहमी को बुज़ुर्ग क़ाइद की नाराज़गी तसव्वुर करते हुए नजरअंदाज़ करदेने की अपील की।

वाज़ेह रहे कि गुज़श्ता तीन दिन से तेलंगाना की नुमाइंदगी करने वाले कांग्रेस के अरकान-ए-पार्लीमैंट तेलंगाना की ताईद में पार्लीमैंट के अंदर और बाहर एहतिजाज करते हुए ऐवान की कार्रवाई में ख़लल पैदा कर रहे थे, जिस पर कल मर्कज़ी वज़ीर फ़ैनानस-ओ-रुकन कांग्रेस कोर कमेटी मिस्टर परनब मुकर्जी ने उन्हें अपने चैंबर में तलब करते हुए ऐवान की कार्रवाई रोकने पर ब्रहमी का इज़हार करते हुए ऐवान से मुअत्तली का इंतिबाह दिया था।

जिस पर तेलंगाना के अरकान-ए-पार्लीमैंट ने ना सिर्फ परनब मुकर्जी से बेहस-ओ-तकरार की थी, बल्कि जायज़ा इजलास तलब करते हुए अपने एहतिजाज को जारी रखने और हर कार्रवाई का सामना करने के लिए तैय्यार रहने का ऐलान भी किया। तेलंगाना अरकान-ए-पार्लीमैंट के बाग़ियाना मौक़िफ़ को देखते हुए आज सुबह मर्कज़ी वज़ीर-ए-सेहत ने अलहदा अलहदा तमाम अरकान-ए-पार्लीमैंट से टेलीफ़ोन पर बातचीत की, उन्हें ऐवान की कार्रवाई में ख़ललअंदाज़ी से गुरेज़ करते हुए मसाइल की यकसूई के लिए हुकूमत से तआवुन की अपील की।

अरकान-ए-पार्लीमैंट ने जब उन्हें परनब मुकर्जी की ब्रहमी से वाक़िफ़ कराते हुए कहा कि मर्कज़ी वज़ीर फ़ीनानस ने हमारी नहीं, बल्कि तेलंगाना अवाम की तौहीन की है। मिस्टर आज़ाद ने तेलंगाना के अरकान-ए-पार्लीमैंट को समझाते हुए कहा कि परनब मुकर्जी पार्टी के बुज़ुर्ग क़ाइद हैं। गुज़श्ता तीन दिन से मुसलसल ऐवान की कार्रवाई मुल्तवी होने के सबब शायद वो नाराज़ थे, इसी लिए उन्हों ने अपनी पार्टी के अरकान पर ब्रहमी का इज़हार किया। इन की नाराज़गी को नजरअंदाज़ करदें और ऐवान की कार्रवाई चलाने में हुकूमत के साथ तआवुन करें।

तेलंगाना मसला पर कांग्रेस हाईकमान संजीदा है और इस के काबिल-ए-क़बूल हल के लिए मुशावरत जारी है। पार्टी के ज़राए ने बताया कि परनब मुकर्जी ने ग़ुलाम नबी आज़ाद से बातचीत करते हुए तेलंगाना के अरकान-ए-पार्लीमैंट को समझाने का मश्वरा दिया था, जिस के बाद ही आज़ाद ने अरकान-ए-पार्लीमैंट से टेलीफ़ोन पर बातचीत की।

तेलंगाना की नुमाइंदगी करने वाले कांग्रेस के दो अरकान-ए-पार्लीमैंट मिस्टर ऐम जगना थम और मिस्टर राजिया ने कहा कि तेलंगाना के अरकान-ए-पार्लीमैंट कोई नया मुतालिबा नहीं कर रहे हैं, पार्लीमैंट के दोनों ऐवानों में अलहदा तेलंगाना रियासत तशकील देने का ऐलान किया जा चुका है, इस तरह वो ऐवान में दिए गए ब्यान पर ही अमल आवरी का मुतालिबा कर रहे हैं

TOPPOPULARRECENT