Monday , December 11 2017

परनब मुकर्जी को मुख़ालिफ़(दुशमन) तेलंगाना क़रार देने की मज़म्मत

सदारती इंतिख़ाब (उपचुनाव) को सियासत से बालातर रखने का मश्वरा : कांग्रेस क़ाइदीन का बयान

सदारती इंतिख़ाब (उपचुनाव) को सियासत से बालातर रखने का मश्वरा : कांग्रेस क़ाइदीन का बयान
प्रदेश कांग्रेस कमेटी-कांग्रेस लेजिसलेचर पार्टी ने यू पी ए के सदारती उम्मीदवार मिस्टर परनब मुकर्जी को मुख़ालिफ़(दुशमन) तेलंगाना क़रार देने की सख़्त मज़म्मत करते हुए रियासत के तमाम इलाक़ाई(सारे ज़िले) जमातों और आज़ाद अवामी मुंतख़ब(चुने हुए) नुमाइंदों को परनब मुकर्जी की ताईद(सायाता/मदद) करने की अपील की ।
गांधी भवन में प्रदेश कांग्रेस कमेटी के तर्जुमान मिस्टर कमलाकरराव‌ ने प्रेस कान्फ़्रैंस से ख़िताब(बात) करते हुए कहा कि परनब मुकर्जी मुख़ालिफ़ तेलंगाना नहीं बल्कि हामी तेलंगाना हैं उन्हों नेतेलंगाना जज़बा का हमेशा एहतिराम किया है । रियासत की चंद सयासी जमाअतें गैर ज़रूरी तौर पर परनब मुकर्जी(राष्ट्र) को मुख़ालिफ़(दुशमन) तेलंगाना के तौर पर पेश कररहे हैं । परनब मुकर्जी सदर जमहूरीया हिंद के बावक़ार ओहदे के लिये क़ाबिल तरीन उम्मीदवार हैं उन्हें जमहूरी और सयासी ओहदों पर ख़िदमात अंजाम देने का भरपूर तजुर्बा है । उन पर जो भी मुख़ालिफ़(दुशमन) तेलंगाना का लेबल लगा रहे हैं उन्हें मालूमात का फ़ुक़दान है ।
सी अल पी ऑफ़िस असैंबली में प्रेस कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए गर्वनमैंट चीफ विहिप मिस्टर जी वेंकट रमना रेड्डी ने तेलंगाना मसले को सदारती इंतिख़ाब(राष्ट्रय चुनाव) से जोड़ने की सख़्त मुज़म्मत करते हुए कहा कि सदारती इंतिख़ाब(राष्ट्रय चुनाव)को सियासत से बालातर हो कर सोचने की ज़रूरत है ।
म्यू पी ए के उम्मीदवार मिस्टर परनब मुकर्जी कल वज़ारत को अस्तीफ़ा दे रहे हैं और इंतिख़ाबी मुहिम के तहत यक्म जुलाई(1st जुलाई) को हैदराबाद के दौरे पर आ रहे हैं मुल़्क की सियासत में तजुरबेकार क़ाइद की हैसियत से जाने वाले परनब मुकर्जी ने कभी तेलंगाना जज़बा की मुख़ालिफ़त नहीं की बल्कि एहतिराम किया है । कांग्रेस के रुकन क़ानूनसाज़ कौंसल-ओ- तेलंगाना के कट्टर हामी है मिस्टर यादव रेड्डी ने कहा कि परनब मुकर्जी तेलंगाना के मुख़ालिफ़(दुशमन) नहीं है । 9 दिसंबर 2009 को अलहदा तलंगाना रियासत तशकील देने का मर्कज़ी हुकूमत ने जो ऐलान किया था इस में परनब मुकर्जी का बड़ा अमल दख़ल था ।।

TOPPOPULARRECENT