Sunday , December 17 2017

परवेज़ मुशर्रफ़ का पाकिस्तान वापसी का फ़ैसला

लंदन, ०८ जनवरी : ( पी टी आई ) : साबिक़ पाकिस्तानी फ़ौजी हुक्मराँ परवेज़ मुशर्रफ़ अपनी गिरफ़्तारी के अंदेशों के बावजूद मुलक वापसी के फ़ैसला पर अटल हैं ताकि इंतिख़ाबात में हिस्सा ले सकें वो अप्रैल 2009 से दुबई-ओ-लंदन में ख़ुद साख़ता जिलावतनी क

लंदन, ०८ जनवरी : ( पी टी आई ) : साबिक़ पाकिस्तानी फ़ौजी हुक्मराँ परवेज़ मुशर्रफ़ अपनी गिरफ़्तारी के अंदेशों के बावजूद मुलक वापसी के फ़ैसला पर अटल हैं ताकि इंतिख़ाबात में हिस्सा ले सकें वो अप्रैल 2009 से दुबई-ओ-लंदन में ख़ुद साख़ता जिलावतनी की ज़िंदगी गुज़ार रहे हैं ।

रोज़नामा टेलीगराफ़ ने बावसूक़ ज़राए के हवाले से इत्तिला दी कि परवेज़ मुशर्रफ़ की वापसी के बारे में तफ़सीलात का एतवार को ऐलान किया जाएगा । वो कराची में रैली से वीडीयो राबिता के ज़रीया ख़िताब करते हुए वापसी का ऐलान भी करेंगे ।

तवक़्क़ो है कि परवेज़ मुशर्रफ़ इंतिख़ाबात में ऑल पाकिस्तान मुस्लिम लीग पार्टी की क़ियादत करेंगे। इस दौरान साबिक़ सदर-ए-पाकिस्तान परवेज़ मुशर्रफ़ को पाकिस्तान पहूंचने पर गिरफ़्तार करलिया जाएगा क्योंकि अदालत में साबिक़ वज़ीर-ए-आज़म बेनज़ीर भुट्टो के क़त्ल में उन के मुलव्वस होने के सिलसिला में इल्ज़ामात पर मुक़द्दमा चल रहा है।

जबकि मुशर्रफ़ को मफ़रूर क़रार दिया जा चुका है। इस्तिग़ासा ने कहा कि मुशर्रफ़ को पाकिस्तान आमद पर ही गिरफ़्तार किया जाएगा। मुशर्रफ़ एक मालना ख़ाती हैं या वो मफ़रूर क़रार दिए गए हैं जिन्हें मुल्क में आमद के साथ ही गिरफ़्तार किया जाएगा। वफ़ाक़ी तहक़ीक़ाती एजैंसी के इस्तिग़ासा चौधरी दवालफ़क़ार अली ने कहा कि इन की गिरफ़्तारी के लिए किसी वारंट की ज़रूरत नहीं है।

सैयद रिज़वी ने कहा कि वो 25 या 27 जनवरी को पाकिस्तान वापिस होंगे और यहां अपनी ऑल पाकिस्तान मुस्लिम लीग पार्टी की क़ियादत करेंगे।

TOPPOPULARRECENT