Tuesday , December 19 2017

परी अब बंजारा हिल्ज़ पर

हैदराबाद। १६ अगस्त: ख़वातीन के मलबूसात के लिए मशहूर परी वेडिंग कुलक्षण PAREE WEDDING COLLECTION गुज़श्ता 22साल से ख़वातीन दक्कन का मन पसंद शोरूम रहा ही, क़लब शहर के सब से मसरूफ़ तिजारती मर्कज़ आबडस पर ( चन्दना बिरादरस के नीची, मेट्रो फ़ुट वीर के बा

हैदराबाद। १६ अगस्त: ख़वातीन के मलबूसात के लिए मशहूर परी वेडिंग कुलक्षण PAREE WEDDING COLLECTION गुज़श्ता 22साल से ख़वातीन दक्कन का मन पसंद शोरूम रहा ही, क़लब शहर के सब से मसरूफ़ तिजारती मर्कज़ आबडस पर ( चन्दना बिरादरस के नीची, मेट्रो फ़ुट वीर के बाज़ू की गली में ) वाक़्य ये वसीअ-ओ-अरीज़ शोरूम जो आबडज़ के चंद गिने चुने मयारी शोरूमस में से एक ही, जहां शादी ब्याह केलिए दुल्हनों, मुअज़्ज़िज़ ख़वातीन और कमउमर दोशीज़ाओ की पसंद के आला मयारी मलबूसात का दीदाजे़ब कलैक्शन‌ पेश है, और अब आप की मज़ीद बेहतर ख़िदमत की ख़ातिर हम परी की ख़िदमात को बंजारा हिलज़, रोड नंबर 1 तक तौसीअ दी है।

हमारा ये नया तमाम असरीज़रूरीयात से आरास्ता शोरूम अपनी ख़िदमात के ज़रीया आप को मज़ीद मुतमइन करेगा। इस नए शानदार शोरूम पर भी वही सब कुछ है जो आबडज़ पर ही। परी के पार्टनर जनाब मुहम्मद अहमद ने एक ख़ुसूसी मुलाक़ात में ये बात बताई। तक़रीबन दो दहों से ज़ाइद अर्सासे जदीद असरी फ़ैशन और हैदराबादी तहज़ीबी रवायात के हसीन इमतिज़ाज पर मुश्तमिलमलबूसात परी पर पेश कररहे हैं। जनाब अहमद ने बताया कि ख़ास इस महफ़िल ईद और शादी सीज़न केलिए बिलकुल नया स्टाक मलिक के कोने कोने से मंगवाया गया है।

परी शोरूम पर क़दीम हैदराबादी तहज़ीबी मलबूसात जिन के नाम भी आज के नौजवानों केलिए हैरत का बाइस हैं पेश किए गए हैं, जिन में ख़वातीन दक्कन अपनी मुनफ़रद तहज़ीबीशनाख़्त को मनवा सकती हैं। उन्हों ने बताया कि परी में जदीद तरीक़ा पर मुल्क भर के मशहूर फ़ैशन डीज़ाइनरस की मदद से तैय्यार करदा ख़ास खड़े डू पट्टी, कर्तनी चोली फ़िशकट, गरारी, पेशवास, डीज़ाइनर साड़ियां और सूट्स का लामहदूद स्टाक पेश किया जा रहा है जो वाक़ई देखनी, पसंद-ओ-मुंतख़ब करने से ताल्लुक़ रखता ही, और ऐसा स्टाक शायद ही आप को बाज़ार में कहीं और नज़र आई।

उन्हों ने बताया कि परी शोरूम पर हमेशा से हीख़वातीन को न्यू करीशन फ़राहम करने की कोशिश की जाती है जिस के नतीजा में परी शोरूम पर आने वाली मुअज़्ज़िज़ ख़वातीन-ओ-दो शीज़ाईं यहां के मुस्तक़िल गाहक बन जाते हैं। इन के हाँ तैय्यार मलबूसात केलिए एक अलहदा शोरूम है और सलवाई का भी ख़ासइंतिज़ाम है जो आप के आर्डर पर ख़िदमात पेश करते हैं। मज़ीद तफ़सीलात केलिए फ़ोन नंबर 24655786 , 64292226 पर राब्ता करें।

TOPPOPULARRECENT