Wednesday , January 17 2018

पवन कुमार बंसल के ख़िलाफ़ बी जे पी का एहितजाजी मुज़ाहिरा

चंडीगढ़, 8 मई: ( पी टी आई) बी जे पी अरकान ने वज़ीर रेलवे पवन कुमार बंसल के भतीजे की जानिब से एक रेलवे ओहदेदार को मज़ीद पुरकशिश ओहदा दिलाने के लिए मुबय्यना तौर पर रिश्वत हासिल करने के मुआमला पर ज़बरदस्त एहतिजाज किया और बंसल के इस्तीफे का

चंडीगढ़, 8 मई: ( पी टी आई) बी जे पी अरकान ने वज़ीर रेलवे पवन कुमार बंसल के भतीजे की जानिब से एक रेलवे ओहदेदार को मज़ीद पुरकशिश ओहदा दिलाने के लिए मुबय्यना तौर पर रिश्वत हासिल करने के मुआमला पर ज़बरदस्त एहतिजाज किया और बंसल के इस्तीफे का मुतालिबा किया। सी बी आई दफ़्तर के बाहर पुलिस की भारी जमईयत को तैनात किया गया था। उसी वक़्त बी जे पी की यूथ विंग बी जे वाई एम के अरकान भी काफ़ी तादाद में एहतिजाज करने वहां पहुंच गए।

सी बी आई के दफ़्तर के क़रीब पुलिस की जानिब से खड़ी की गई रुकावटों को उबूर करने की कोशिश करने वालों की पुलिस के साथ झड़प भी हुई। एहतिजाजी कांग्रेस और यू पी ए हुकूमत के ख़िलाफ़ ज़बरदस्त नारेबाज़ी कर रहे थे। उन्हों ने अपने हाथों में अपने पार्टी पर्चम थाम रखे थे।

उन्होंने कहा कि कांग्रेस हुकूमत अस्क़ाम से लबरेज़ हो चुकी है और उसे इक्तेदार ( सत्ता) पर बरक़रार रहने का अख़लाक़ी हक़ नहीं है। बी जे पी की मुक़ामी यूनिट ने भी पवन कुमार बंसल की रिहायश गाह के बाहर अपनी नौईयत का एक ज़बरदस्त एहतिजाजी मुज़ाहिरा किया।

याद रहे कि इन दिनों रेलवे वज़ीर पवन कुमार बंसल पर इस वाक़िया के पस-ए-मंज़र में इस्तीफ़ा देने का दबाओ बढ़ता जा रहा है।पवन कुमार बंसल इस वक़्त मंज़रे आम पर आए थे जब उन्होंने अपना पहला रेलवे बजट पेश करते हुए किरायों में इज़ाफ़ा कर दिया था हालाँकि क़ब्लअज़ीं ममता बनर्जी ने अपने साबिक़ा वज़ीर को किराए बढ़ाने पर बरतरफ़ कर दिया था।

TOPPOPULARRECENT