Sunday , December 17 2017

पहाड़ी शरीफ़ और दुसरे इलाक़ों में पुलिस तलाशी मुहिम

साइबराबाद पुलिस कमिशनर सी वि आनंद की हिदायत पर श्रीरी रामनगर कॉलोनी राजीव गिरोहा कल्पा वॉम्बे कॉलोनी पहाड़ी शरीफ़ और दुसरे इलाक़ों की 9 अगस्ट की दरमयानी शब नाका बंदी के साथ ज़बरदस्त तलाशी ली गई ताकि मस्रूक़ा गाड़ीयों इमलाक असलाह का पता चलाए जाये।

तिलाई छीन उड़ाने मुनश्शियात का कारोबार करने वाले और घर में सरका करने वाले सारक़ैन मुजरिमीन मुश्तबा अफ़राद और बैरूनी शहरीयों पर नज़र रखी जाये।

तलाशी मुहिम में हिस्सा लेने वाली पुलिस टीमों में दो अस्सिटेंट कमिशनर पुलिस ए मतीम रेड्डी ए सी पी राजिंदरनगर और आर सुदर्शन ए सी पी शम्सआबाद के अलावा 20 इन्सपेक्टर पुलिस 50 सब इन्सपेक्टरस मुख़्तलिफ़ ज़मरों के 350 कांस्टेबलस और तक़रीबन 450 अहलकारों और सी सी एस स्टाफ़ ने हिस्सा लिया।

डी सी पी शम्सआबाद ज़ोन रमेश नायडू और ऐडीशनल डी सी पी (क्राइम्स ) जानकी शर्मीला ने तलाशी मुहिम की निगरानी की। इस मुहिम के दौरान 17 मोटर साइकिल दो ऑटोरिक्शा एक कार ज़बत की गई।

7 मुश्तबा अफ़राद के अलावा दो साबिक़ सज़ा याफ़ता मुजरिमीन को पूछगिछ के लिए तहवील में लिया गया। मुजरिमीन की सरगर्मीयों पर रोक लगाते हुए शहरीयों में एहसास तहफ़्फ़ुज़ बढ़ाने के मक़सद से साइबराबाद कमिशनरेएट के हदूद में ये मुहिम जारी रहेगी। अवाम ने पुलिस इस मुहिम की सताइश की है।

TOPPOPULARRECENT