Friday , December 15 2017

पहाड़ी शरीफ़ में बारकस के शख़्स का क़तल, अवाम में सनसनी

हैदराबाद 28 मार्च: पहाड़ी शरीफ़ इलाके में क़तल की एक संगीन वारदात पेश आई जहां नामालूम अफ़राद ने बारकस के साकन 34 साला शख़्स सुलतान हामिद का क़तल करके लाश को एक थैले में बांध कर जलपली के जंगलाती इलाक में फेंक दिया। बताया जाता है कि लाश को ज

हैदराबाद 28 मार्च: पहाड़ी शरीफ़ इलाके में क़तल की एक संगीन वारदात पेश आई जहां नामालूम अफ़राद ने बारकस के साकन 34 साला शख़्स सुलतान हामिद का क़तल करके लाश को एक थैले में बांध कर जलपली के जंगलाती इलाक में फेंक दिया। बताया जाता है कि लाश को जो मस्ख़शुदा हालत में पाई गई।

लाश दस्तयाब होने के बाद पहाड़ी शरीफ़, सलाला , बारकस , शाहीननगर और चंदरायनगट्टा इलाक़ों में सनसनी फैल गई। बताया जाता है कि जिस शख़्स हमद सुलतान( पुलिस रिकार्ड में सुलतान हामिद ) के क़तल के ताल्लुक़ से पमफ़लट बारकस-ओ-आस पास के इलाक़ों में तक़सीम हुए थे , मुक़ामी ज़राए के मुताबिक़ पमफ़लट भी मक़्तूल ने अपने मददगारों के ज़रीये तक़सीम करवाए थे जिस ने एक बाओम ख़ानदान पर इल्ज़ाम लगाया था।

बताया जाता है कि इस ने पमफ़लट में अपने क़तल का ख़ौफ़ और इल्ज़ाम लगाते हुए इस ख़ानदान से अपनी जान को ख़तरा लाहक़ क़रार दिया था। पहाड़ी शरीफ़ पुलिस ने भी अपने शक के दायरे को इस बाओम ख़ानदान के ख़िलाफ़ तंग कर दिया है और इबतिदाई तहक़ीक़ात के बाद इन्सपैक्टर पहाड़ी शरीफ़ गिरी कुमार ने बताया कि मक़्तूल सुलतान हामिद के रिश्तेदारों के इल्ज़ामात के मुताबिक़ फ़ैसल बाओम और यूसुफ़ बावज़ीर पर शुबा ज़ाहिर किया जा रहा है।

बताया जाता है कि हमद सुलतान की गुमशुदगी की शिकायत चंदरायनगट्टा पुलिस में की गई थी जो पिछ्ले कई दिनों से लापता होगया था ताहम पुलिस ने उस की तौसीक़ नहीं की। 34 साला हमद सुलतान रईल स्टेट का ताजिर था और सलाला बारकस में रहता थाजिस की लाश आज जलपली के जंगलाती इलाके से दस्तयाब हुई जो मस्ख़शुदा हालत में एक थैले में बंधी हुई थी। सुलतान को किस हथियार से हलाक किया गया फ़िलहाल इस का पता नहीं चल सका।

पुलिस के मुताबिक़ क़ातिलों ने सबूत मिटाने की नाकाम कोशिश की है। पुलिस ज़राए के मुताबिक़ हमद सुलतान के फ़ोन से 23 मार्च को आख़िरी मर्तबा फ़ोन बीवी और वालिदा के फ़ोन पर रंग हुआ, और आज लाश दस्तयाब हुई। क़ब्लअज़ीं हमद सुलतान की बीवी हुदा बेगम ने अपने बहनोई फ़ैसल बाओम पर इल्ज़ाम लगाया कि फ़ैसल बाओम और उन के ख़ानदान के अफ़राद ने ही हमद सुलतान का अग़वा किया और क़तल कर दिया।

इस ख़ातून के बयान के मुताबिक़ हुदा बेगम और हमद सुलतान की शादी फ़ैसल बाओम ने करवाई और बाओम ख़ानदान पर हुदा बेगम का इल्ज़ाम है कि बाओम ख़ानदान ने उसे लूट लिया और अब क़तल भी कर दिया।

मक़्तूल हमद सुलतान के रिश्तेदारों के मुताबिक़ दो साल पहले हमद सुलतान का अग़वा करलिया गया था और इस अग़वा के मुआमले में भी मुबयना तौर पर फ़ैसल बाओम मुलव्वस बताया गया है। पुलिस पहाड़ी शरीफ़ ने क़तल और सबूत को मिटाने की कोशिश के तहत ताअज़ीरात-ए-हिंद की दफ़आत 302 और 201/34 मुक़द्दमा दर्ज करलिया है और मसरूफ़ तहक़ीक़ात है।

TOPPOPULARRECENT