पाँच अस्करीयत पसंद ख़ुद सपुर्द आतिशीं असलाह भी हुक्काम के हवाले

पाँच अस्करीयत पसंद ख़ुद सपुर्द आतिशीं असलाह भी हुक्काम के हवाले

इम्फाल 28 मार्च : मुख़्तलिफ़ तंज़ीमों से ताल्लुक़ रखने वाले पाँच अस्करीयत पसंदों ने मनी पूर के बिशन पूर ज़िला में बी एस एफ़ के रूबरू ख़ुदसपुर्दगी इख़तियार की । ज़राए ने बताया कि यूनाइटेड नेशनल लिबरेशन फ्रंट पीपल्ज़ यूनाइटेड लिबरेशन फ्रंट और कंगला पाक कमीयूनिस्ट पार्टी मलेट्री कौंसिल ने लोक टॉक इलाके में वाके बी एस एफ़ की 116 वीं बटालियन के सीनयर ओहदेदारान के रूबरू ख़ुदसपुर्दगी इख़तियार करली ।

उन्हों ने 9mm के तीन पिस्तौल एक बंदूक़ तीन मैगज़ीन दो दस्ती बम एक वाकी टॉकी सीट और दीगर आतिशीं असलाह भी ओहदेदारान के हवाले कर दिए । इस मौके पर उनकी ख़ुदसपुर्दगी का खैरमक़दम करते हुए बी एस एफ़ के इन्सपैक्टर जनरल अनूप चंद था पलियाल ने कहा कि ये एक अच्छी अलामत है कि अस्करीयत पसंदों ने क़ौमी धारे में शामिल होने को तर्जीह दी क्योंकि ऐसा करना ही दानिशमंदी की अलामत है ।

वर्ना कुत्ते की मौत कोई मरना पसंद नहीं करता । तर्क असलाह करना और तशद्दुद से बाज़ आ जाना एक अच्छी अलामत है । लिहाज़ा पुलिस का भी फ़र्ज़ है कि वो इस बात को यक़ीनी बनाए कि ख़ुद सपुर्द अस्करीयत पसंदों की मुनासिब बाज़ आबादकारी हो और वो भी इन ज़ाबतों को मद्देनज‌र रखते हुए जो मर्कज़ी और रियास्ती हुकूमतों ने बाज़ आबादकारी केलिए वज़ा किए हैं ।

लिहाज़ा हम भी उन अफ़राद को ये यकीन‌ देते हैं कि उन्हें एक नई ज़िंदगी शुरू करने केलिए तमाम तर सहूलयात और मवाक़े के अलावा माली इमदाद भी फ़राहम की जाएगी । दरीं असना सरकारी ज़राए ने बताया कि जारिया साल मनी पूर में मुख़्तलिफ़ तंज़ीमों से ताल्लुक़ रखने वाले ज़ाइद अज़ 200 अस्करीयत पसंदों ने ख़ुदसपुर्दगी की है जो ख़ुश आइंद है ।

उन्होंने कहा कि अगर अस्करीयत पसंदों की बाज़ आबादकारी मुनासिब तरीके पर अंजाम दी जाय और उन्हें भरपूर ज़िंदगी जीने का एक मौके और दिया जाय तो मज़ीद अस्करीयत पसंद ख़ुदसपुर्दगी की जानिब राग़िब होंगे और तशद्दुद भरी ज़िंदगी से हमेशा केलिए तौबा करलींगे ।

Top Stories