Thursday , December 14 2017

पाँच रियास्तों में इंतिख़ाबात के बाद आम बजट की पेशकशी

नई दिल्ली, ०३ जनवरी (पी टी आई) मर्कज़ी बजट पाँच रियास्तों में इंतिख़ाबात मुकम्मल होने के बाद पेश किया जाएगा, लेकिन हुकूमत ने इस ताल्लुक़ से क़तई तारीख़ का अभी फ़ैसला नहीं किया है।

नई दिल्ली, ०३ जनवरी (पी टी आई) मर्कज़ी बजट पाँच रियास्तों में इंतिख़ाबात मुकम्मल होने के बाद पेश किया जाएगा, लेकिन हुकूमत ने इस ताल्लुक़ से क़तई तारीख़ का अभी फ़ैसला नहीं किया है।

वज़ीर फ़ीनानस परनब मुकर्जी ने अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए कहा कि बजट पेश करने की तारीख़ का हनूज़ फ़ैसला नहीं किया गया लेकिन फ़ित्री तौर पर ये इंतिख़ाबात के बाद ही पेश किया जाएगा।

जब उन से बजट की पेशकशी के लिए इमकानी तारीख़ के बारे में सवाल किया गया तो उन्हों ने ये बात कही। पाँच रियास्तों में 30 जनवरी से 3 मार्च के दरमयान असैंबली इंतिख़ाबात के शैडूल का ऐलान किया गया है जिस की वजह से मालीयाती बजट बराए साल 2012 13 की मुक़र्ररा तारीख़ को पीशकशी के बारे में कई सवालात उभर रहे हैं।

इलेक्शन कमीशन ने जो शैडूल पेश किया है, इस के मुताबिक़ गोवा में 3 मार्च को आख़िरी राय दही होगी और 4 मार्च से वोटों की गिनती होगी।

आम बजट उमूमी तौर पर हर साल फरवरी के आख़िरी दिन पेश किया जाता है। परनब मुकर्जी इस बजट के सिलसिले में 11 जनवरी से माक़बल बजट मुख़्तलिफ़ फ़रीक़ैन के साथ तबादला-ए-ख़्याल का सिलसिला शुरू करेंगी।

पहली मुलाक़ात ज़रई शोबा से ताल्लुक़ रखने वालों के साथ होगी जिस के बाद मुख़्तलिफ़ शोबा जात के माहिरीन, नुमाइंदों, सनअती घरानों के नुमाइंदों और माहिरीन मआशियात के साथ सिलसिला वार मुलाक़ातें होंगी। वो तक़रीबन दस दिन ऐसे सेशन्स मुनाक़िद करते हुए बजट की तैयारी के सिलसिले में तजावीज़ और राय हासिल करेंगी। परनब मुकर्जी 13 जनवरी को सनअती शोबा से वाबस्ता शख़्सियतों से मुलाक़ात करने वाले हैं, इस के बाद 16 जनवरी को ट्रेड यूनीयन क़ाइदीन से मुलाक़ात करेंगे।

पाँच रियास्तों पंजाब, उतराखंड, उत्तर प्रदेश , गोवा और मनी पर मैं 30 जनवरी से 3 मार्च के माबैन इंतिख़ाबात होने वाले हैं। पंजाब और उत्तराखंड असैंबली की मीयाद बिलतर्तीब 14 और 12 मार्च मुकम्मल हो रही है, जहां 30 जनवरी को इंतिख़ाबात होंगे जबकि मनी पर मैं 28 जनवरी को राय दही मुक़र्रर है। गोवा असैंबली की मीयाद 14 जून को ख़तन होरही है और यहां राय दही 3 मार्च को होगी।

सब से अहम और मुल़्क की बड़ी रियासत उत्तर प्रदेश में इंतिख़ाबात 4 ता 28 फरवरी सात मरहलों में मुनाक़िद होंगी।इंतिख़ाबी शैडूल के ऐलान के बाद आम बजट की पार्लीमैंट में मुक़र्ररा तारीख़ को पीशकशी के ताल्लुक़ से कई सवालात उभर रहे हैं।

इस से पहले वज़ीर फ़ीनानस परनब मुकर्जी ने वाज़िह किया था कि आम बजट की पेशकशी से इंतिख़ाबात पर कोई असर नहीं होगा, क्योंकि उस वक़्त तक राय दही का मरहला तक़रीबन मुकम्मल हो चुका होगा। अगर मुक़र्ररा तारीख़ को बजट पेश किया जाता है तो तवक़्क़ो है कि 29 फरवरी को लोक सभा में आम बजट की पीशकशी अमल में आएगी।

TOPPOPULARRECENT