Thursday , May 24 2018

पाक,अफ़्ग़ान बातचीत कामियाब रहे: अमरीका

बरसल्ज़, 26 अप्रैल (ए एफ़ पी) अमरीकी वज़ीरे ख़ारजा जान कैरी ने यहां पाक,अफ़्ग़ान मुज़ाकरात को दो तरफ़ा ताल्लुक़ात में बेहतरी के हवाले से कामियाब क़रार देते हुए वाज़ेह किया है कि नताइज का दारो मदार बयानात पर नहीं बल्कि बुनियादी हक़ा

बरसल्ज़, 26 अप्रैल (ए एफ़ पी) अमरीकी वज़ीरे ख़ारजा जान कैरी ने यहां पाक,अफ़्ग़ान मुज़ाकरात को दो तरफ़ा ताल्लुक़ात में बेहतरी के हवाले से कामियाब क़रार देते हुए वाज़ेह किया है कि नताइज का दारो मदार बयानात पर नहीं बल्कि बुनियादी हक़ायक़ पर होगा।

बेलजीयम के दार-उल-हकूमत में कैरी की मेज़बानी में अफ़्ग़ान सदर हामिद करज़ई, पाकिस्तानी फ़ौज के सरबराह जनरल अशफ़ाक़ परवेज़ क्यानी और दोनों ममालिक की ख़ारिजा उमूर की विज़ारतों के आला आफ़िसरान की मुलाक़ात चहारशंबा को हुई।

हालिया कुछ अर्से के दौरान काबुल हुकूमत ने इस्लामाबाद के ताल्लुक़ से काफ़ी नाराज़गी ज़ाहिर की है और बार बार पाकिस्तान पर अफ़्ग़ानिस्तान को ग़ैर मुस्तहकम करने की कोशिशों का इल्ज़ाम आइद किया है।

इन क़ाइदीन की मुलाक़ात के बाद कैरी, करज़ई और क्यानी ने कुछ देर के लिए नेटो में अमरीकी सफ़ीर की बरसल्ज़ में सरकारी रिहायश गाह के बाग़ीचे में चहलक़दमी भी की।

TOPPOPULARRECENT