Monday , December 11 2017

पाक,इसराईल ताल्लुक़ात मुल्क के मफ़ाद में : परवेज़ मुशर्रफ़

यरूशलम । 8 जनवरी (पी टी आई) पाकिस्तान के साबिक़ सदर परवेज़ मुशर्रफ़ ने आज एक अहम ब्यान देते हुए कहा कि इसराईल के साथ पाकिस्तान के ताल्लुक़ात अगर हमवार होते हैं तो इस में शर का कोई पहलू नहीं है बल्कि इस तरह अमरीका में मौजूद यहूदी लॉबी

यरूशलम । 8 जनवरी (पी टी आई) पाकिस्तान के साबिक़ सदर परवेज़ मुशर्रफ़ ने आज एक अहम ब्यान देते हुए कहा कि इसराईल के साथ पाकिस्तान के ताल्लुक़ात अगर हमवार होते हैं तो इस में शर का कोई पहलू नहीं है बल्कि इस तरह अमरीका में मौजूद यहूदी लॉबी से भी पाकिस्तान क़रीबतर होसकता है जबकि हिंदूस्तान के साथ पाकिस्तान की दरपर्दा जंग में भी पाकिस्तान ।

इसराईल ताल्लुक़ात से इस्तिफ़ादा किया जा सकता है। याद रहे कि परवेज़ मुशर्रफ़ 25 या 28 जनवरी को पाकिस्तान वापिस होने का प्रोग्राम बनारहे हैं।इसराईली अख़बार हारटीज़ को पहली बार इंटरव्यू देते हुए उन्हों ने कहा कि इसराईल के साथ अगर पाकिस्तान के ख़ुशगवार ताल्लुक़ात एस्तिवार होजाएं तो वो ख़ुद पाकिस्तान के मफ़ाद में होगा क्योंकि जब जब हिंद-ओ-पाक का मुआमला बैन-उल-अक़वामी तौर पर उठाया गया तो इसराईल ने हमेशा हिंदूस्तान की ताईद की है।

उन्हों ने कहा कि पाकिस्तान में इसराईल मुख़ालिफ़ जज़बात के बावजूद उन्हों ने अक़वाम-ए-मुत्तहिदा में वज़ीर-ए-आज़म इसराईल एरीयल शेरोन से मुसाफ़ा किया था और बहैसीयत सरबराह ममलकत अमरीकी यहूदी कांग्रेस से मुज़ाकरात भी किए थे और अपने वज़ीर-ए-ख़ारजा ख़ुरशीद महमूद क़सूरी को इस वक़्त के इसराईली वज़ीर-ए-ख़ारजा सलवान शीलोम से मुलाक़ात करने इस्तंबोल भी रवाना किया था।

TOPPOPULARRECENT