पाकिस्तानी अवाम के ख़ुलूस से मीरा कुमार मुतास्सिर

पाकिस्तानी अवाम के ख़ुलूस से मीरा कुमार मुतास्सिर
लोक सभा स्पीकर मीरा कुमार जो इन दिनों पाकिस्तान के दौरा पर हैं लाहौर की ज़मीन पर जन्नत से तशबीहा देते हुए कहा कि वो इन के लिए पाकिस्तानी अवाम के ख़ुलूस-ओ-मुहब्बत से हैरतज़दा हो चुकी हैं । यहां मीडीया नुमाइंदों से बातचीत करते हुए मीरा

लोक सभा स्पीकर मीरा कुमार जो इन दिनों पाकिस्तान के दौरा पर हैं लाहौर की ज़मीन पर जन्नत से तशबीहा देते हुए कहा कि वो इन के लिए पाकिस्तानी अवाम के ख़ुलूस-ओ-मुहब्बत से हैरतज़दा हो चुकी हैं । यहां मीडीया नुमाइंदों से बातचीत करते हुए मीरा कुमार ने कहा कि वो हिंदूस्तानियों के त्यों पाकिस्तानी अवाम की मुहब्बत से हैरतज़दा हैं ।

आज सहपहर वतन वापस लौटने से क़ब्ल उन्होंने कहा कि उन्हें यहां बेपनाह मुहब्बत मिली है । उन्होंने कहा कि पाकिस्तान में उन्हें जो ख़ुलूस-ओ-मुहब्बत हासिल हुई उन्हें वो कभी नहीं भुला सकती हैं । लोक सभा स्पीकर ने कहा कि ऐसा महसूस होता है इनका पाँच रोज़ा दौरा-ए-पाकिस्तान सिर्फ पाँच सेकेंड में ख़तम हो गया है ।

मीरा कुमार ने लाहौर के अवाम की हिंदूस्तानियों के त्यों मुहब्बत की सताइश की और दोनों ममालिक के दरमयान पायदार और पुरअमन हालात के लिए दुआ की । उन्होंने कहा कि दोनों ममालिक के दरमयान पुरअमन और दोस्ताना ताल्लुक़ात होने चाहिये और दोनों ममालिक को मुज़ाकरात के ज़रीया अपने हल तलब मसाइल को हल करना चाहिये । उन्होंने लोक सभा स्पीकर की जानिब से पहला दौरा-ए-पाकिस्तान का ज़िक्र करते हुए इस दौरा को तारीख़ी बताया और पाकिस्तान और इसके अवाम की तरक़्क़ी के लिए नेक तमन्नाओं का इज़हार किया ।

मीरा कुमार पारलीमानी वफ़द के दौरा के साथ पाकिस्तान पहुंची हैं जहां उन्होंने वज़ीर-ए-आज़म यूसुफ़ रज़ा गिलानी के इलावा पाकिस्तानी पारलीमानी क़ाइदीन से मुलाक़ात की है।

Top Stories