Tuesday , December 12 2017

पाकिस्तानी उसकवाड्र्न्स् JF-17 थंडर जुट जंगी तय्यारों से लैस

ईस्लामाबाद 15 नवंबर ( पी टी आई) पाकिस्तान के दो उसकवाड्र्न्स् JF-17 थंडर जंगजू जुट तय्यारों से लैस होचुके हैं। चीन और पाकिस्तान ने मुशतर्का तौर पर ये निज़ाम तैय्यार किया है और आइन्दा साल के अवाइल में तीसरे उसको एड रन को भी ऐसी असरी सहूलत

ईस्लामाबाद 15 नवंबर ( पी टी आई) पाकिस्तान के दो उसकवाड्र्न्स् JF-17 थंडर जंगजू जुट तय्यारों से लैस होचुके हैं। चीन और पाकिस्तान ने मुशतर्का तौर पर ये निज़ाम तैय्यार किया है और आइन्दा साल के अवाइल में तीसरे उसको एड रन को भी ऐसी असरी सहूलतों से लैस करने का मंसूबा बनाया है।

2007ए- में 8 जुट तय्यारों की महिदूद पैदावार और उन की आज़माईशी परवाज़ों के बाद 2009-ए-में पाकिस्तान ने इन जंगी तय्यारों की पैदावार के लिए चीन के साथ एक मुशतर्का प्राजैक्ट शुरू किया था। एक सरकारी ब्यान में कहा गया है कि ताहाल पाकिस्तान एयरफ़ोर्स के दोउसकवाड्र्न्स् को JF-17 तय्यारों से लैस किया जा सका है और तवक़्क़ो है कि आइन्दा साल के अवाइल तक तीसरे उसकवा डर नस को ऐसी सहूलतों से लैस करने का मंसूबा ही। पंजाब में वाक़्य पाकिस्तान एरोनाटीकल कामपलकस में इन तय्यारों की तैय्यारी तेज़ी के साथ जारी है।

चीन और पाकिस्तान में 1998-ए-में JF-17 प्रोग्राम शुरू किया था और तफ़सीली तज़ईन को सितंबर 2001-ए-में क़तईयत दी गई थी। पाकिस्तान एयरफ़ोर्स फ़िलहाल दुबई में जारी एरशो में अपने जुट तय्यारों की नुमाइश कर रहा है। इस नुमाइश का गुज़श्ता रोज़ इफ़्तिताह किया। पाकिस्तानी एयरफ़ोर्स के सरबराह एरचीफ़ मार्शल रऊफ क़मर सुलेमान ने इस इफ़्तिताही तक़रीब में शिरकत की। पाकिस्तान , इस इलाक़े के तरक़्क़ी पज़ीर ममालिक को ये जंगी तय्यारा पैदावारी क़ीमत पर फ़रोख़त करने के लिए भी तैय्यार है।

TOPPOPULARRECENT