Sunday , January 21 2018

पाकिस्तानी ख़ारिजा पालिसी की तंज़ीम जदीद पर आला सतही इजलास

ईस्लामाबाद। 13 दिसमबर (पी टी आई) दुनिया के अहम ममालिक में ताय्युना तपाकिस्तानी सफ़ीर बशमोल हिंदूस्तान और चीन का एक इजलास आज ईस्लामाबाद में मुनाक़िद हुआ जिस में पाकिस्तान की आला सतही सयासी और फ़ौजी क़ियादत ने भी शिरकत की ताकि मुजव

ईस्लामाबाद। 13 दिसमबर (पी टी आई) दुनिया के अहम ममालिक में ताय्युना तपाकिस्तानी सफ़ीर बशमोल हिंदूस्तान और चीन का एक इजलास आज ईस्लामाबाद में मुनाक़िद हुआ जिस में पाकिस्तान की आला सतही सयासी और फ़ौजी क़ियादत ने भी शिरकत की ताकि मुजव्वज़ा ख़ारिजा पालिसी की तंज़ीम जदीद के बारे में मालूमात फ़राहम की जा सकें।

15 ममालिक के सफ़ीर बशमोल हिंदूस्तान, चीन, जर्मनी और सऊदी अरब दो रोज़ा इजलास में शिरकत कररहे हैं जिस में पाकिस्तानी ख़ारिजा पालिसी के मुख़्तलिफ़पहलुवो पर तबादला-ए-ख़्याल किया जाएगा और पाकिस्तान के कलीदी ममालिक जैसे अमरीका और हिंदूस्तान के साथ ताल्लुक़ात के बारे में सिफ़ारिशात पेश की जाएंगी।

आज के इजलास की सदारत वज़ीर-ए-ख़ारजा पाकिस्तान हिना रब्बानी खुर कररही हैं जिस में आई ऐस आई के सरबराह लीफ़टेननट जनरल अहमद शुजाअ पाशाह और पाकिस्तानीसरबराह फ़ौज जनरल ख़ालिद शमीम और मर्कज़ी वज़ीर फ़ीनानस अबदुलहफ़ीज़ शेख़, अमरीका केलिए पाकिस्तान की नामज़द सफ़ीर शेरी रहमान इजलास में शिरकत कररहे हैं। दफ़्तार-ए-ख़ारजा ने वज़ीर-ए-आज़म यूसुफ़ रज़ा गिलानी की जानिब से पाकिस्तान की ख़ारिजा पालिसी में वसीअ पैमाने पर तबदीली की ज़रूरत पर ज़ोर देने के बाद ये इजलास तलब किया है।

दहश्तगरदों के ख़िलाफ़ जंग और अमरीका-ओ-दीगर ममालिक केसाथताल्लुक़ात सरहद पार नाटो फ़िज़ाई हमले के पस-ए-मंज़र में जिस में 24 पाकिस्तानी फ़ौजी हलाक होगए, तबादला-ए-ख़्याल के मौज़ूआत हैं। ज़राए के बमूजब आई ऐस आई के सरबराह और सरबराह अफ़्वाज ने इजलास को नाटो के फ़िज़ाई हमले की तफ़सीलात से वाक़िफ़ करवाया, जिसे फ़ौजी ओहदेदारों ने बिला इशतेआल वाज़ेह जारिहाना कार्रवाई क़रारदिया है ।

फ़ौज के अमरीका के साथ ताल्लुक़ात का मौजूदा मौक़िफ़ और पड़ोसी मुल़्क अफ़्ग़ानिस्तान की सूरत-ए-हाल भीअहम मौज़ूआत हैं। फ़ौजी ओहदेदार ने इजलास में पाकिस्तान के दहश्तगरदों के ख़िलाफ़ जंग में ताज़ा तरीन मौक़िफ़ और नाटो केलिए रसदकी सरबराही पर इमतिना के बारे में भी वाक़िफ़ करवाया।

TOPPOPULARRECENT