Monday , December 18 2017

पाकिस्तानी जेल में हिन्दुस्तानी की मौत पर हुकूमत कश्मीर का एहतेजाज

नई दिल्ली 28 मार्च (पी टी आई) पाकिस्तानी जेल में अज़ीयत दे कर हिन्दुस्तानी क़ैदी को हलाक करदेने के इन्किशाफ़ के चंद दिन बाद हुकूमत जम्मू-ओ-कश्मीर ने आज कहा कि वो इस मामले को मर्कज़ के सामने उठाएगी। बी जे पी ने पाकिस्तानी जेल में हिन्दुस्त

नई दिल्ली 28 मार्च (पी टी आई) पाकिस्तानी जेल में अज़ीयत दे कर हिन्दुस्तानी क़ैदी को हलाक करदेने के इन्किशाफ़ के चंद दिन बाद हुकूमत जम्मू-ओ-कश्मीर ने आज कहा कि वो इस मामले को मर्कज़ के सामने उठाएगी। बी जे पी ने पाकिस्तानी जेल में हिन्दुस्तानी के साथ ग़ैर इंसानी सुलूक किए जाने पर बरहमी ज़ाहिर की और मुतालिबा किया कि हकूमत-ए-हिन्द पाकिस्तान को सख़्त पयाम रवाना करे और ये बता दे कि हिन्दुस्तान इस तरह की ग़ैर इंसानी हरकतों को बर्दाश्त नहीं करेगा।

जम्मू में मुमलिकती वज़ीर-ए-दाख़िला कश्मीर साजिद अहमद खचलो ने कहा कि हम ने तफ़सीलात तलब की हैं और मर्कज़ी वज़ारत-ए-दाख़िला से मामले पर ग़ौर करने के लिए कहा है। हिन्दुस्तानी क़ैदी चम्मल सिंह के जिस्म पर ज़ख़मों के 4 निशान पाए गए। पोस्टमार्टम रिपोर्ट में बताया गया कि उनके जिस्म पर एक जगह फ्रैक्चर भी पाया गया।

लाहौर के कोट लखपत जेल में जेल के अमले ने बेदर्दी से उन पर हमला क्या , उनकी उम्र 60 साल के क़रीब बताई गई जो ज़िले जम्मू से ताल्लुक़ रखते हैं। साजिद अहमद ने कहा कि बी जे पी लीडर बलबीर पवन ने मर्कज़ पर ज़ौ रदया है कि वो क़ैदी की नाश वतन वापिस लाने को यक़ीनी बनाए। इस तरह की कार्रवाई पड़ोसी मुल्क की ग़ैर इंसानी हरकत है।

TOPPOPULARRECENT