पाकिस्तानी फ़िज़ाई हदूद अमरीका के लिए बंद

पाकिस्तानी फ़िज़ाई हदूद अमरीका के लिए बंद

ईस्लामाबाद। 13 दिसमबर (पी टी आई) पाकिस्तान और अमरीका के दरमयान ख़लीज का एतराफ़ करते हुए वज़ीर-ए-आज़म पाकिस्तान यूसुफ़ रज़ा गिलानी ने पाकिस्तान की फ़िज़ाई हदूद अमरीका के लिए बंद करदेने के इमकान को मुस्तर्द नहीं किया और कहा कि ये इम

ईस्लामाबाद। 13 दिसमबर (पी टी आई) पाकिस्तान और अमरीका के दरमयान ख़लीज का एतराफ़ करते हुए वज़ीर-ए-आज़म पाकिस्तान यूसुफ़ रज़ा गिलानी ने पाकिस्तान की फ़िज़ाई हदूद अमरीका के लिए बंद करदेने के इमकान को मुस्तर्द नहीं किया और कहा कि ये इमतिना अफ़्ग़ानिस्तान में अमरीका की सरबराही की राहों पर भी बरक़रार रहेगा जो गुज़श्ता चंद हफ़्तों से जारी है। नाटो को की सरबराही के रास्ते गुज़श्ता तीन हफ़्तों से बंद करदिए गए हैं।

पाकिस्तान उस वक़्त तक ये रास्ते दुबारा खोलना नहीं चाहता जब तक कि अमरीका के साथ रवाबित के नए क़वाइद का ताय्युन नहीं होजाता। वज़ीर-ए-आज़म पाकिस्तान यूसुफ़ रज़ा गिलानी बीबी सी को इंटरव्यू दे रहे थे । उन्हों ने कहा कि दोनों ममालिक बाहमी इश्तिराक से काम कररहे थे , इस के बावजूद एक दूसरे पर एतिमाद नहीं करते। इसी वजह से हमें ताल्लुक़ात बेहतर बनाने पर ग़ौर करना चाहिये। यूसुफ़ रज़ागिलानी ने कहा कि पाकिस्तान अमरीका केलिए फ़िज़ाई हदूद बंद करदेने पर ग़ौर कररहा है।

Top Stories