Thursday , December 14 2017

पाकिस्तानी स्मगलर राजस्थान की सरहद में दाख़िल

जैसलमेर

जैसलमेर

अफ़्ग़ानिस्तान और पाकिस्तान में मनश्शियात के स्मगलरस से ताल्लुक़ात के इल्ज़ाम में राजस्थान की सरहद से गिरफ़्तार 5 अफ़राद में से एक शख़्स ने ये इद्दिआ किया है कि एक पाकिस्तानी स्मगलर हिंद – पाक सरहद उबूर कर के आया था और 9 किलो हीरोईन हवाले कर के चला गया।

पुलिस ने आज ये इत्तेला दी और बताया कि पाकिस्तानी मनश्शियात का स्मगलर 10 अप्रैल को हिन्दुस्तानी सरहद में दाख़िल हो कर एक मुक़ामी ताजिर जैकब उर्फ़ जाकिया को हीरोईन सरबराह की थी वो दिन एक बजे सरहद उबूर कर के आया और हीरोईन हवाले करने के बाद अपने मुल्क वापिस चला गया।

ये इन्किशाफ़ 5 मुल्ज़िमीन ने पूछताछ के दौरान किया। पुलिस सुप्रिटेंडेंट जैसलमेर राजीव पछार ने बताया कि इस इन्किशाफ़ के बाद जैकब को बारमर में सरहद के करीब इसी मुक़ाम पर ले जाया गया जहां पर इस ने पाकिस्तानी स्मगलर से मनश्शियात हासिल किए थे ताकि मुक़ामी पुलिस , ए टी एस और बी एस एफ ओहदेदारों के रूबरू इस के बयान की तौसीक़ की जा सके।

उन्होंने बताया कि ये मनश्शियात यहां से कोलकता सरबराह किए जा रहे थे जबकि 17 अप्रैल को जैसलमेर से 2 अफ़राद करीम और अर्बाब ख़ां को और बारमर से जैकब , कोन्डा और अर्जुन को 9 किलो हीरोईन के साथ गिरफ़्तार किया गया था । पुलिस की तहकीकात में पता चला है कि एक मुल्ज़िम कोन्डा ने जैकब को हीरोईन हासिल करते हुए देख लिया था जिस ने पुलिस को इत्तेला देने की धमकी दी थी । लेकिन जैकब ने मनश्शियात के सौदे में हिस्सेदार बनाने की लालच दी थी।

TOPPOPULARRECENT