Monday , December 18 2017

पाकिस्तान और वैस्ट इंडीज़ के दरमयान आज फाईनल

फ़तहउल्लाह 26 नवंबर (एजैंसीज़) पाकिस्तान और वैस्ट इंडीज़ की वीमनस क्रिकेट टीमें आई सी सी वीमनस वर्ल्ड कप क्वालीफ़ायर के फाईनल में पहुंच गई हैं। दोनों टीमों के दरमयान ख़िताबी मुक़ाबला कल खेला जाएगा। पाकिस्तान ने पहले सेमीफाइनल में टू

फ़तहउल्लाह 26 नवंबर (एजैंसीज़) पाकिस्तान और वैस्ट इंडीज़ की वीमनस क्रिकेट टीमें आई सी सी वीमनस वर्ल्ड कप क्वालीफ़ायर के फाईनल में पहुंच गई हैं। दोनों टीमों के दरमयान ख़िताबी मुक़ाबला कल खेला जाएगा। पाकिस्तान ने पहले सेमीफाइनल में टूर्नामैंट में अब तक नाक़ाबिल-ए-शिकस्त रहने वाली जुनूबी अफ़्रीक़ी टीम को विकटों जबकि वैस्ट इंडीज़ ने श्रीलंका को दूसरे सेमीफाइनल में 58रंज़ से शिकस्त दी।

पाकिस्तान की इस्माइ ये इक़बाल को ऑल राउंड कारकर्दगी पर बेहतरीन खिलाड़ी क़रार दिया गया। जुनूबी अफ़्रीक़ा ने 9 विकटों पर80रंज़ बनाई। इस्माइ ये इक़बाल ने 3, सिंह-ए- मीर ने दो जबकि निदा डार ने एक खिलाड़ी को आउट किया। पाकिस्तान ने जुवेरिया ख़ान की उम्दा बैटिंग की बदौलत हदफ़ 47.5 ओवर्स में 7 विकटों के नुक़्सान पर हासिल करलिया। जुवेरिया ख़ान 47 और मुरैना इक़बाल नाक़ाबिल-ए-शिकस्त 28 रंज़ बनाकर नुमायां रहीं।

दूसरे सेमीफाइनल में वैस्ट इंडीज़ ने के डोटिन के 73, टेलर के 58 और आ ग्वालियर या के नाक़ाबिल-ए-शिकस्त 52रंज़ की बदौलत मुक़र्ररा ओवर्स में 235 रंज़ बनाई। सिरी लंकाई टीम 7 विकटों के नुक़्सान पर77 रंज़ बना सकी। श्रीलंका की 5 खिलाड़ी दोहरा हिंदसा भी उबूर ना करसकी। याद रहे कि पाकिस्तान, श्रीलंका, वैस्ट इंडीज़ और जुनूबी अफ़्रीक़ा की टीमें 2013में होने वाले वर्ल्ड कप के लिए क्वालीफ़ाई करचुकी हैं।

TOPPOPULARRECENT