Thursday , December 14 2017

पाकिस्तान की जानिब से जंग बंदी की ख़िलाफ़वरज़ी

श्रीनगर: पाकिस्तान की जानिब से जम्मू-कश्मीर के पुंछ और कुपवाड़ा अज़ला में लाईन आफ़ कंट्रोल पर जंग बंदी की मज़ीद ख़िलाफ़ वरज़ीयां की गई हैं। जिसके नतीजे में बी एस एफ़ के दो जवान ज़ख़मी हो गए। एक फ़ौजी ओहदेदार ने कहा कि पाकिस्तान ने आज शुमाली कश्मीर के ज़िला कुपवाड़ा के तहत नौगाम सेक्टर में हिन्दुस्तानी ठिकानों पर पाकिस्तान ने आज बला इश्तिआल फायरिंग की जिसमें बी एस एफ़ के दो जवान ज़ख़मी हो गए।

फ़ौजी ओहदेदार ने यहां पी टी आई से कहा कि पाकिस्तानी फ़ौज ने नौगाम सेक्टर में लाईन आफ़ कंट्रोल पर आज 11 बजे दिन हमारे ठिकानों को निशाना बनाया। दिफ़ा के तर्जुमान लेफ्तटेनेंट कर्नल मनीष महित ने आज कहा कि पाकिस्तान ने गुज़िश्ता शब ज़िला पुंछ में भी जंग बंदी की ख़िलाफ़वरज़ी की जिसके बाद हिन्दुस्तान को भी जवाबी फायरिंग के लिए मजबूर होना पड़ा।

महित ने मज़ीद कहा कि पाकिस्तानी सिपाहीयों ने ज़िला पुंछ के कृष्णा घाटी सेक्टर के सरहदी ठिकानों पर कल रात 23:15 और 12:01 बजे के दरमियान जंग बंदी की बला इश्तिआल ख़िलाफ़वरज़ी की। उन्होंने कहा कि पाकिस्तान की सरहदी चौकीयों से हिन्दुस्तान की तरफ़ ख़ुदकार असलाह और भारी मशीन गिनिस के ज़रिए फायरिंग की थी।

महित ने कहा कि हमारी तरफ़ से भी मुनासिब जवाबी कार्रवाई की गई लेकिन आख़िरी इत्तेलाआत मौसूल होने तक कोई जानी या माली नुक़्सान नहीं हुआ। पाकिस्तानी फ़ौज ने इस साल सितंबर के दौरान जंग बंदी की 9 मर्तबा ख़िलाफ़ वरमयां की है और गुज़िश्ता 15 दिन के दौरान नौगाम में जंग बंदी की ये दूसरी ख़िलाफ़वरज़ी थी।

वाज़िह रहे कि पाकिस्तान के एक खु़फ़ीया निशाना बाज़ की फायरिंग में 25 अगस्ट को एक हिन्दुस्तानी जूनियर कमीशंड ऑफीसर हलाक हो गए थे।

TOPPOPULARRECENT