Monday , December 18 2017

पाकिस्तान की ढिटाई, अलावसी पर फिर फायरिंग

पाकिस्तानी अफ़्वाज ने एक बार फिर ढिटाई का मुज़ाहरा करते हुए जंग बंदी मुआहिदा की ख़िलाफ़वर्ज़ी की जहां पूंछ डिस्ट्रिक्ट में लाईन आफ़ कंट्रोल पर फ़ारवर्ड इलाक़ों में फायरिंग की गई जिस के बाद हिंदुस्तानी अफ़्वाज को भी जवाबी फायरिंग कर

पाकिस्तानी अफ़्वाज ने एक बार फिर ढिटाई का मुज़ाहरा करते हुए जंग बंदी मुआहिदा की ख़िलाफ़वर्ज़ी की जहां पूंछ डिस्ट्रिक्ट में लाईन आफ़ कंट्रोल पर फ़ारवर्ड इलाक़ों में फायरिंग की गई जिस के बाद हिंदुस्तानी अफ़्वाज को भी जवाबी फायरिंग करना पड़ी।

दिफ़ाई तर्जुमान कर्नल आर के पालुटा ने बताया कि पाकिस्तानी अफ़्वाज ने फ़ारवर्ड इलाक़ों में ख़ुदकार हथियारों के इलावा छोटे हथियारों से भी फायरिंग की सुबह 5-10 बजे से शुरू किया गया था। हिंदुस्तानी सर्हद की निगहबानी करनेवाली हिंदुस्तानी अफ़्वाज ने भी जवाबी फायरिंग की ये सिलसिला तक़रीबन दो घंटे तक जारी रहा।

पाकिस्तानी फायरिंग और शलबारी में किसी की हलाकत या ज़ख़मी होने की इत्तिला नहीं है। याद रहे कि कल भी पाकिस्तानी रेंजर्स ने कुथवा डिस्ट्रिक्ट में बैनुल-अक़वामी सर्हद के क़रीब हिंदुस्तानी फ़ौजी चौकियों पर फायरिंग की थी जिस का बी एस एफ़ ने मुंहतोड़ जवाब दिया था। इस‌ साल हिंद-पाक सरहद पर पाकिस्तानी अफ़्वाज की जानिब से इस‌ साल अब तक जंग बंदी मुआहिदा की एक दो बार नहीं बल्कि 150 बार ख़िलाफ़वर्ज़ी की जा चुकी है।

TOPPOPULARRECENT