Friday , December 15 2017

पाकिस्तान के कबायली इलाक़ों में फ़िज़ाई हमले, 30 हलाक

पाकिस्तान के लड़ाका तैयारों ने आज दहश्तगर्दों के मुख़्तलिफ़ ठिकानों पर फ़िज़ाई हमला किया जो अफ़्ग़ानिस्तान की सरहद के क़रीब कबायली इलाक़ों में वाक़े हैं और जहां पाकिस्तानी फ़ौज दहश्तगर्दों के ख़िलाफ़ ज़बरदस्त मुहिम छेड़ रखी है और इस तरह अब

पाकिस्तान के लड़ाका तैयारों ने आज दहश्तगर्दों के मुख़्तलिफ़ ठिकानों पर फ़िज़ाई हमला किया जो अफ़्ग़ानिस्तान की सरहद के क़रीब कबायली इलाक़ों में वाक़े हैं और जहां पाकिस्तानी फ़ौज दहश्तगर्दों के ख़िलाफ़ ज़बरदस्त मुहिम छेड़ रखी है और इस तरह अब तक मज़ीद 30 दहश्तगर्द जिन में कई कमांडर्स भी शामिल हैं, को हलाक किया जा चुका है।

ख़ैबर एजेंसी में किए गए हमलों में बाअज़ बैरूनी दहश्तगर्दों की हलाकत की भी ख़बर है। दूसरी तरफ़ सेक्युरिटी फोर्सेस का कहना है कि लड़ाका तैयारों ने दहश्तगर्दों के कम्पाउन्डस पर हमले किए और उन के कई खु़फ़ीया ठिकानों को तबाह कर दिया।

जिन अहम कमांडर्स की हलाकत हुई है। सेक्युरिटी फोर्सेस ने उन की शनाख़्त ज़ाहिर नहीं की है। यहां इस बात का तज़किरा ज़रूरी है कि ख़ैबर को पाकिस्तान की नीम ख़ुदमुख़्तार ख़ित्तों में शुमार किया जाता है जहां कबायली क़ानून नाफ़िज़ हैं।

पाकिस्तान में तालिबान शोर्श पसंद तक़रीबन दस साल से अफ़रातफ़री पैदा कर रहे हैं जहां उन का वाहिद मक़सद ये है कि मुल्क में बुनियाद परस्त इस्लामी हुकूमत क़ायम की जाए। फ़ौजी ज़राए का कहना है कि ख़ैबर एजेंसी में जंगजूओं के तमाम ठिकानों के मुकम्मल ख़ातमे तक ऑप्रेशन जारी रहेगा।

TOPPOPULARRECENT