Wednesday , December 13 2017

पाकिस्तान के ख़िलाफ़ सीरीज़ इंग्लिश टीम केलिए अहम चयालनज : मोरगन

लंदन 2 दिसमबर (आई ए एन ऐस) इंग्लिश बैटस्मैन वोन मोरगन ने कहा है कि टवंटि20 वर्ल्डकप जीतने और आलमी टेस्ट दर्जा बिन्दी में पहला मुक़ाम हासिल करने के बाद हमारी नज़रें वर्ल्डकप 2015 पर मर्कूज़ हैं। आइन्दा वर्ल्डकप जीत कर नई तारीख़ रक़म कर

लंदन 2 दिसमबर (आई ए एन ऐस) इंग्लिश बैटस्मैन वोन मोरगन ने कहा है कि टवंटि20 वर्ल्डकप जीतने और आलमी टेस्ट दर्जा बिन्दी में पहला मुक़ाम हासिल करने के बाद हमारी नज़रें वर्ल्डकप 2015 पर मर्कूज़ हैं। आइन्दा वर्ल्डकप जीत कर नई तारीख़ रक़म करना चाहते हैं। कोच एंडी फ्लावर ने इंग्लिश टीम को जिला बख़शी है।मोरगन ने मज़ीदकहा कि नौजवान खिलाड़ियों की शमूलीयत से इंगलैंड की कारकर्दगी बेहतर हुई है।

ताहम पाकिस्तान के ख़िलाफ़ मुत्तहेदा अरब इमारात में सीरीज़ बहुत अहम है। मशकलहालात मैं कारकर्दगी दिखाना और फ़िटनैस बरक़रार रखना किसी चैलेंजिज़ से कम नहीं। उन्हों नेमज़ीद कहा कि मुत्तहदा अरब इमारात में श्रीलंका के ख़िलाफ़ पाकिस्तानी टीम ने फ़ुतूहात जो हासिल की हैं जिस के बाद इंग्लिश टीम के ख़िलाफ़ एशियाई खिलाड़ियों के हौसले बुलंद होंगे जिस की वजह से ये सिरीज़ इंग्लिश टीम केलिए इंतिहाई अहम चयालनज होगी।

TOPPOPULARRECENT