Monday , December 18 2017

पाकिस्तान के डिप्टी हाई कमिशनर की तल्बी

हिन्दुस्तान ने आज पाकिस्तान के डिप्टी हाई कमिशनर को तल्ब कर के मुंबई दहशतगर्द हमले के मुक़द्दमे की पाकिस्तान में जारी कार्रवाई के मुल्तवी करदिए जाने पर सख़्त एहतेजाज किया। विज़ारत-ए‍-ख़ारिजा ने पाकिस्तान के डिप्टी हाई कमिशनर को

हिन्दुस्तान ने आज पाकिस्तान के डिप्टी हाई कमिशनर को तल्ब कर के मुंबई दहशतगर्द हमले के मुक़द्दमे की पाकिस्तान में जारी कार्रवाई के मुल्तवी करदिए जाने पर सख़्त एहतेजाज किया। विज़ारत-ए‍-ख़ारिजा ने पाकिस्तान के डिप्टी हाई कमिशनर को तल्ब किया गया ।

हिन्दुस्तान के डिप्टी हाई कमिशनर पाकिस्तान के दफ़्तार-ए‍-ख़ारिजा ईस्लामाबाद जाकर ऐसा ही एहतेजाज दर्ज करवा चुके हैं। बाख़बर ज़राए के बमूजब हिन्दुस्तानी ओहदेदारों ने पाकिस्तानी ओहदेदारों से नई दिल्ली और इस्लामाबाद में मुलाक़ातों के दौरान मुक़द्दमे की पेशरफ़त और तहक़ीक़ात की पेशरफ़त के बारे में तफ़सीलात से वाक़फ़ीयत हासिल की।

पाकिस्तानी ओहदेदारों की जानिब से मुंबई दहशतगर्द हमले की तहक़ीक़ात की जा रही और मुल्ज़िमीन पर मुक़द्दमे की समाअत भी जारी है । मुसलसल सातवें दिन पाकिस्तानी इन्सिदाद-ए-दहशतगर्दी अदालत जो मुंबई हमले मुक़द्दमे की समाअत कररही थी पेशी को आइन्दा चहारशंबे तक मुल्तवी करचुकी है।

मुक़द्दमे की आख़िरी समाअत 25जून को पहली बार मुल्तवी की गई थी क्योंकि मुताल्लिक़ा जज रुख़स्त पर थे इस के बाद बाक़ायदा तौर पर वुकला इस्तिग़ासा की गैरहाज़िरी की वजह से मुक़द्दमे की समाअत मुल्तवी की गई। माह मई में 28तारीख़ और जून में 4और 18जून और जुलाई में 2तारीख़ की समाअत मुल्तवी की गई जिस की वजह वुकला इस्तिग़ासा की जान को लाहक़ ख़तरा ज़ाहिर किया गया था।

TOPPOPULARRECENT