Sunday , December 17 2017

पाकिस्तान के मीज़ाईल हतफ़ का कामयाब तजुर्बा

हिंदूस्तान की जानिब से अपने अहम तरीन अग्नी मीज़ाईल के कामयाब तजुर्बा के चंद दिन बाद पाकिस्तान ने आज न्यूक्लियर सलाहीयत के हामिल हतफ़ 4 ब्लास्टिक मीज़ाईल का तजुर्बा अंजाम दिया है। इस मीज़ाईल की तैयारी और हिंदूस्तान में किसी भी मुक़ा

हिंदूस्तान की जानिब से अपने अहम तरीन अग्नी मीज़ाईल के कामयाब तजुर्बा के चंद दिन बाद पाकिस्तान ने आज न्यूक्लियर सलाहीयत के हामिल हतफ़ 4 ब्लास्टिक मीज़ाईल का तजुर्बा अंजाम दिया है। इस मीज़ाईल की तैयारी और हिंदूस्तान में किसी भी मुक़ाम पर हमला करने के फ़ासले में बेहतरी लाई गई है।

फ़ौज ने इस मीज़ाईल के दरुस्त फ़ासले के बारे में कोई ख़ुसूसीयत नहीं बताई है। अगर चीका ज़राए ने कहा कि पाकिस्तान का मीज़ाईल हतफ़। के फ़ासले की सलाहीयत में इज़ाफ़ा किया गया है, अब ये मीज़ाईल 750 कीलोमीटर से 1000 कीलोमीटर के फ़ासले तक अपने निशाना पर ज़रब लगा सकता है।

इस मीज़ाईल में न्यूक्लियर और रिवायती वार हेड्स ले जाने की सलाहीयत है और वो हिंदूस्तान के अंदर किसी भी दूर दराज़ मुक़ाम पर निशाना लगा सकता है। फ़ौज की जानिब से जारी कर्दा ब्यान में बताया गया है कि हतफ़ का तजुर्बा जो शाहीन।-A से भी जाना जाता है, कामयाबी से अंजाम दिया गया। मीज़ाईल की सलाहीयतों में इज़ाफ़ा करते हुए इस के फ़ासले को भी बेहतर बनाया गया है।

टेक्नीकल तौर पर उसे पहले से बेहतर बनाया गया। ब्यान में बताया गया है कि मीज़ाईल का तजुर्बा समुंद्र में किया गया। पाकिस्तान ने इस सिलसिले में हिंदूस्तान को पेशगी इत्तिला दी थी और इस इलाक़ा से तैय्यारों की परवाज़ के लिए मुनासिब वार्निंग भी जारी करने की ख़ाहिश की थी। सदर आसिफ़ अली ज़रदारी और वज़ीर-ए-आज़म यूसुफ़ रज़ा गिलानी ने साईंसदानों और फ़ौजी ओहदेदारों को हतफ़। 4 के कामयाब तजुर्बा पर मुबारकबाद पेश की।

लेफ्टीनेंट जनरल (रिटायर्ड) ख़ालिद क़दवाई, डायरेक्टर जनरल स्ट्रेटेजिक प्लान्स डीवीजन और आर्मी स्ट्रेटेजिक फ़ोर्स कमांड चीफ़ लेफ्टीनेंट जनरल तारिक़ नदीम गिलानी मैं हतफ़। मीज़ाईल के कामयाब तजुर्बा के वक़्त मौजूद थे। क़दवाई ने मीज़ाईल के निशाना पर ज़रब लगाने में कामयाब होने पर मुबारकबाद दी। उन्हों ने कहा कि शाहीन I मीज़ाईल में बेहतरी से पाकिस्तान की मुज़ाहमती सलाहीयतों को मज़ीद मज़बूत और इस्तेहकाम हासिल होगा। हिंदूस्तान ने 19 अप्रैल को अग्नी V का कामयाब तजुर्बा किया था जो ताक़तवर न्यूक्लियर सलाहीयत का हामिल मीज़ाईल है।

TOPPOPULARRECENT